شاید به ذهن شما هم خطور کرده باشد که به چه علت از جنس فلز در قفسه فروشگاهی دیواری مغازه استفاده میشود؟ آیا صرفا متداول شده است؟ تاثیر قفسه فروشگاهی دیواری مغازه بر راندمان فروش استفاده از جنس فلز در قفسه فروشگاهی دیواری مغازه باعث می شود که در عین سادگی، سازه از استحکام کافی برخوردار باشد. این نوع از قفسه ها به علت ساختاری که دارند هزینه های اولیه برای شروع کار یک دکان را بسیار کم می کنند تا حدی که نگرانی خریدار از بابت هزینه ها برطرف شود. به علاوه به علت آنکه می توانند در هر ارتفاعی نصب شوند، میتوان از فضای خالی بالای سر فریزرها نیز برای نصب آنها استفاده نمود و می توان پرت فضا را به حداقل رساند. این ها تنها مواردی از حسن های استفاده از قفسه های متصل به دیوار هستند که به آن پرداختیم.  علاوه بر موارد بالا موارد زیر نیز مزایای استفاده از این نوع از طبقات می باشند: نصب آسان و بدون زحمت با هزینه کم امکان دسترسی آسان به وسایل روی طبقه به علت آنکه هیچ گونه مانعی در مسیر این طبقات وجود ندارد، دسترسی به وسایل روی طبقه کار آسانی است. داشتن فضای کافی و تنوع عرض برای قرارگیری هر وسیله ای بر روی صفحه مقاومت بالا در برابر شرایط نامطلوب محیطی فلزات در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارند. تغییر ارتفاع آسان بعد از نصب طبقات به آسانی می توان ارتفاع آنرا تنظیم کرد. تمیز کردن آسان صفحات به آسانی با پارچه ای نم دار تمیز می شوند. قابلیت بازیافت فلزات به آسانی قابل بازیافت هستند، این مورد به حفظ منابع آهن و از بین بردن دور ریزها کمک شایانی می کنند. با توجه به موارد بالا می توان به این موضوع پی برد که استفاده از فلز در ساخت طبقات بی علت نیست. با استفاده از فلز در ساخت قفسه دیواری فروشگاه در کنار قیمت مناسب و حفظ منابع طبیعی، کیفیت بالایی را نیز خواهیم داشت.

قیمت قفسه فلزی دیواری مغازه

ترویج استفاده از قفسه در فروشگاه، باعث رقابت در کیفیت و قیمت قفسه فلزی دیواری مغازه شد، آیا میتوان باقیمت مناسب انتظار بهترین کیفیت را داشت؟

 

تاثیر قیمت قفسه فلزی دیواری بر ترویج آن

 

به دلیل آنکه در این نوع نیازی به پایه وجود ندارد و ستون آنها نیز ساختار پیچیده ای ندارند، قیمت قفسه فلزی دیواری مغازه نسبت به انواع قفسه های موجود در بازار کمتر است، اما این دلیلی بر بی کیفیتی یا مناسب نبودن این نوع از محصولات نمی باشد، بلکه این نوع از صفحه ها باتوجه به به کار رفتن فلز در آنها مقاومت بالایی را نسبت به ضخامت خود نشان می دهند.

 

مزایای قفسه دیواری

 

  • افزون بر موارد بالا که باعث کاهش هزینه لازم برای نصب این نوع از قفسه ها می شود، عدم استفاده از پنل پشتی در این نوع و استفاده از دیوار پشت به عنوان نگه دارنده وسایل کاهش فلز به کار رفته شده و نتیجتا کاهش قیمت را به دنبال خواهد داشت.
  • پیشرفت این نوع و ورود قطعه زاویه به این محصول دیگر مانعی برای استفاده وجود ندارد.

به عنوان مثال در گذشته ستون های جلویی هم وجود داشت که با آمدن زاویه آنها حذف شدند.

اکنون بدون استفاده از هیچ گونه وسیله اضافه فرآیند گذاشتن و برداشتن محصول به راحت ترین شکل ممکن انجام میشود.

  • استفاده از قطعه زاویه در این نوع باعث شد که تغییر ارتفاع طبقات براحتی ممکن شود.

تنها کافی است سوراخ نصب زاویه ها تغییر پیدا کند و بر روی سوراخی با ارتفاع مطلوب نصب گردد.

  • با توجه به ورود قطعه زاویه، نصب این نوع از قفسه ها بسیار آسان شده است.

تنها کافیست ستون ها به دیوار پیچ شده و صفحه ها بر روی زاویه ها قرار گیرند.

  • افزون بر نصب آسان، بعد از نصب این صفحه ها بدون هیچ گونه بیرون زدگی ای خواهند بود.

به همین علت رفت و آمد مشتریان در داخل محیط بسیار آسان خواهد بود.

  • وجود رنگ بندی های مختلف باعث میشود خریدار بتواند بر حسب دکور محل خود رنگ مناسب را خریداری کند.

 

با توجه به موارد بالا می توان متوجه شد که استفاده از قفسه دیواری تا چه اندازه می تواند در راه اندازی یک فضا با قیمت مناسب به کمک خریداران محترم بیاید.

برای اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *