قیمت قفسه قلزی قفسه بندی فروشگاهی

با توجه به نوع قفسه که در مدل های فروشگاهی (هایپری – سوپرمارکتی) یا انباری (راک – پیچ و مهره ای) تولید می گردد قیمت قفسه فلزی نیز متفاوت خواهد بود. در این مقاله سعی بر بیان برخی از تفاوت قیمت های موجود در بین انواع قفسه فلزی اشاره کنیم.

به دلیل تنوع مدل ها و تغییر روزبروز قیمت، جهت دریافت لیست قیمت قفسه بندی فلزی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت قفسه فلزی فروشگاهی:

قفسه فروشگاهی در انواع متفاوت تولید می گردد. کیفیت ورق مورد استفاده برای تولید و همچنین رنگ و پروفیل های مصرفی در همه مدل ها یکی بوده و تمامی سعی ما بر آن است از بهترین مواد اولیه استفاده کنیم. کفه های قفسه مورد استفاده برای هایپر مارکت دارای عمق بیشتری به نسبت می باشند. در هایپر مارکت ها معمولا عرض کفه ها 50 و 40 سانتیمتر و به صورت تقویت شده مورد استفاده قرار می گیرند این در حالی است که قفسه مغازه سوپرمارکتی به صورت عمومی با عرض 30 سانتیمتر نصب می شود. وقتی عرض کم می شود مساحت روی آن به همان نسبت کمتر شده و در نتیجه باربری آن کم خواهد شد. در نتیجه آن نیاز به تقویت صفحه نیز ضرورت آن از بین رفته در نتیجه قیمت آن به دلیل 1- کاهش ابعاد و 2- به دلیل عدم نیاز به تقویت کمتر خواهد بود.

قیمت قفسه فلزی مغازه نو و خرید از تولید کننده:

از دلیل ایجاد قیمت های متفاوت و گرانی دست به دست شدن کالا است. در فروش غیر مستقیم عمده سود ناشی از فروش نصیب واسطه های در این بین می گردد. برای خرید قفسه فلزی مغازه نو خرید مستقیم از تولید خواهد توانست به رونق تولید کمک فراوان داشته باشد در نتیجه اشتغال زایی نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت قفسه فلزی پیچ و مهره ای و مشبک:

با توجه به اینکه متریال مورد استفاده در مشبک پیچ و مهره ای تولید ما به همان کیفیت قفسه های فروشگاهی می باشد در نتیجه به لحاظ قیمت هم با هم در یک سطح قرار خواهند گرفت. شرکت های بسیاری هستند قیمت قفسه های فلزی پیچ و مهره ای را به صورت کیلویی عنوان می نمایند. این کار به لحاظ تکنیکی و فنی درست نیست و قطعا باید به لحاظ فنی دارای توجیه باشد که در جای خود بحث بسیار درباره آن وجود دارد. اما همین نکته را در اینجا اشاره داشته باشیم که فروش کیلویی قفسه پیچ و مهره ای و یا هر نوع دیگر حداقل زمانی درست است که هر قطعه بر اساس ضخامت مورد استفاده در آن دارای قیمت فروش مشخصی باشد نه اینکه لیست قیمت قفسه فلزی کلا حذف شود و فقط یک قیمت و یک وزن وجود داشته باشد.

لیست قیمت قفسه فلزی:

با توجه به اینکه تنوع اقلام مختلف در لیست قیمت قفسه فلزی زیاد بوده و اینکه همه اقلام مورد نیاز نیست لیست قیمت را در حال حاضر در سایت قرار نداده ایم. ولی بر اساس نیاز لیست قیمتی از اقلام پر مصرف تهیه و در آینده در سایت قرار خواهیم داد. لیست قیمت قفسه های فلزی در ابعاد، اندازه و ضخامت های مختلف و با اجزا و قطعات کمکی مختلف است که استخراج قیمت از این لیست نیاز به داشتن اطلاعات کافی در این زمینه را دارد. نیاز هست که متناسب با توجه به نوع مغازه یا انبار از لیست قیمت قفسه فلزی متناسب انتخاب و قطعات جانبی به آن اضافه شود تا بتوانید برآورد هزینه درست انجام داد. علاوه بر این توضیحات داده شده یک نکته اساسی جای اشاره دارد، به دلیل نوسانات بازار برای تهیه و خرید مواد اولیه هر روز با قیمت متفاوت بوده و نیاز به تغییر قیمت روزانه دارد.

قیمت قفسه فلزی در کرج خرید مستقیم از کارخانه:

کرج مرکز استان البرز است که در مجاورت پایتخت و در نزدیکی تهران می باشد. قیمت قفسه فلزی در کرج با توجه به وجود کارگاه و کارخانه های تولیدی مناسب و مقرون به صرفه است. در این توضیح اشاره به این نکته داشته باشیم که تحویل کلیه سفارشات توسط ما، پس از ثبت و تایید 8 روز کاری زمان نیاز دارد. برای مراجعه و بازدید کلیه دوستان و عزیزان با هماهنگی قبلی بازدید از کارخانه ممکن خواهد بود. به جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان گرامی در صورتیکه قصد خرید حضوری از کارخانه را دارید هماهنگی لازم را به عمل آید تا لیست اقلام قفسه فلزی مورد نیاز شما مشخص و پیش فاکتور صادر شود تا بتوانید به جواب مطلوب در کمترین زمان ممکن برسید.