هنگام نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید در مکان های کوچک بایستی به چیدمان فضا به نحوی دقت شود که فضای مکان کوچک به نظر نرسد. نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید در مکان های کوچک داشتن یک فروشگاه کوچک می تواند به علت کمبود فضا مشکلات عدیده ای را در راه اندازی آن و در هنگام نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید به وجود آورد. در اینجا چند نکته حائز اهمیت برای به حداکثر رساندن فضایی که در اختیار دارید آمده است. با این روش ها با آنکه هزینه های خود را پایین نگه می دارید می توانید بیشترین بهره وری را از فضای موجود در فروشگاه خود ببرید. نکات لازم برای به حداکثر رساندن فضا رنگ کردن دیواری ویژه با رنگی پررنگ داشتن یک دیوار برجسته پررنگ در فروشگاه نه تنها باعث می شود فضا درخشان تر به نظر برسد، بلکه آن را بزرگتر نیز نشان می دهد. به چینش های عمودی تکیه کنید مشتری ها با طبقات با ارتفاعات عمودی بهتر ارتباط برقرار میکنند. این چینش عمودی باعث می شود چشم ها به سمت بالا کشیده شود و فضا را بزرگتر نشان می دهد. استفاده از نورپردازی مناسب نورپردازی به خصوص در فضاهای کوچک بسیار مهم است، زیرا اغلب فضا های کوچک گوشه های تاریکی دارند. آن گوشه های تاریک را بایستی روشن نگاه دارید تا فضای بیشتری در معرض دید مشتری قرار بگیرد. از قفسه های فلزی خود به موثرترین شکل استفاده کنید مرتب بودن محصولات و دسته بندی محصولات مختلف باعث می شود، که مشتری دسترسی آسان و دید بهتری نسبت به محصولات داشته باشد و این دید بهتر فروشگاه را بزرگتر نشان میدهد. از رنگ های روشن در قفسه ها استفاده کنید استفاده از رنگ های روشن در فضا باعث می شود که فضای خود را بازتر و بزرگتر نشان دهید. میتوانید از سبد و طبقات اضافی در گوشه ها استفاده کنید. با این روش اجناس بیشتری در فضا چیده میشود. جمع بندی راه اندازی یک مکان کوچک موانع بسیاری را ممکن است داشته باشد، اما با در نظر گرفتن موارد بالا می توان از فضای موجود به بهترین نحو استفاده کرد. به این ترتیب میتوان از یک فضای کوچک، فروشگاهی با تعداد مشتری بالا را انتظار داشت.

نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید

هنگام نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید در مکان های کوچک بایستی به چیدمان فضا به نحوی دقت شود که فضای مکان کوچک به نظر نرسد.

 

نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید در مکان های کوچک

 

داشتن یک فروشگاه کوچک می تواند به علت کمبود فضا مشکلات عدیده ای را در راه اندازی آن و در هنگام نصب قفسه فلزی فروشگاهی مغازه جدید به وجود آورد. در اینجا چند نکته حائز اهمیت برای به حداکثر رساندن فضایی که در اختیار دارید آمده است. با این روش ها با آنکه هزینه های خود را پایین نگه می دارید می توانید بیشترین بهره وری را از فضای موجود در فروشگاه خود ببرید.

 

نکات لازم برای به حداکثر رساندن فضا

 

  • رنگ کردن دیواری ویژه با رنگی پررنگ

داشتن یک دیوار برجسته پررنگ در فروشگاه نه تنها باعث می شود فضا درخشان تر به نظر برسد، بلکه آن را بزرگتر نیز نشان می دهد.

  • به چینش های عمودی تکیه کنید

مشتری ها با طبقات با ارتفاعات عمودی بهتر ارتباط برقرار میکنند.

این چینش عمودی باعث می شود چشم ها به سمت بالا کشیده شود و فضا را بزرگتر نشان می دهد.

  • استفاده از نورپردازی مناسب

نورپردازی به خصوص در فضاهای کوچک بسیار مهم است، زیرا اغلب فضا های کوچک گوشه های تاریکی دارند.

آن گوشه های تاریک را بایستی روشن نگاه دارید تا فضای بیشتری در معرض دید مشتری قرار بگیرد.

  • از قفسه های فلزی خود به موثرترین شکل استفاده کنید

مرتب بودن محصولات و دسته بندی محصولات مختلف باعث می شود، که مشتری دسترسی آسان و دید بهتری نسبت به محصولات داشته باشد و این دید بهتر فروشگاه را بزرگتر نشان میدهد.

  • از رنگ های روشن در قفسه ها استفاده کنید

استفاده از رنگ های روشن در فضا باعث می شود که فضای خود را بازتر و بزرگتر نشان دهید.

  • میتوانید از سبد و طبقات اضافی در گوشه ها استفاده کنید.

با این روش اجناس بیشتری در فضا چیده میشود.

 

جمع بندی

راه اندازی یک مکان کوچک موانع بسیاری را ممکن است داشته باشد، اما با در نظر گرفتن موارد بالا می توان از فضای موجود به بهترین نحو استفاده کرد. به این ترتیب میتوان از یک فضای کوچک، فروشگاهی با تعداد مشتری بالا را انتظار داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *