نورپردازی مناسب در نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید، نه تنها فضا را زیبا میکند، بلکه در یافتن کالاها و ایجاد فضایی دلنشین، تاثیری شگرف میگذارد. نورپردازی در هنگام نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید نورپردازی مناسب در هنگام نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید ، نقشی کلیدی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش ایفا می‌کند. نورپردازی مناسب، علاوه بر جذابیت دیداری، به مشتریان در بهتر دیدن کالاها و انتخاب درست آن‌ها کمک می‌کند. در این مقاله، به بررسی ایده‌های خلاقانه در نورپردازی می‌پردازیم: نورپردازی در راستای یک خط استفاده از نور های LED خطی برای روشنایی قفسه ها از بالا فضایی روشن با نور مناسب را به وجود می آورد. این نورپردازی از ایجاد سایه جلوگیری کرده و متناسب با نوع محصولات  و هویت برند شما در رنگ های گوناگون موجود است. نورپردازی اسپات از نورپردازی نقطه ای در برجسته کردن محصولی خاص استفاده می شود. این نوع نور پردازی در عمق­ دهی به طبقات و ایجاد فضایی سه بعدی در درون طبقات کاربرد دارد. می توان از این نورها برای جلب توجه مشتری برای محصولی خاص استفاده کرد. نورپردازی با رنگ های مختلف استفاده از نور های با رنگ های مختلف نیز می تواند برای افزایش جلب توجه مشتری استفاده کرد. به عنوان مثال فروشگاه های مواد غذایی می توانند، از رنگ های گرم و اشتها آور برای قفسه های فروشگاه خود استفاده کنند. نورپردازی متحرک و یا چشمک زن استفاده از سیستم­های کنترل نور می توانند این امکان را به شما بدهند تا مقدار شدت نور را کنترل کنید. استفاده از نور­های چشمک­زن نیز میتواند در جلب توجه و سوق دادن مشتری به سمت کالا­­های پرطرفدار به کار رود. به عنوان مثال می توان برای هدایت مشتری به سمت کالاهای با تخفیف از چراغ های چشمک زن استفاده کرد. استفاده از پروژکتور استفاده از پروژکتور ها برای نمایش کلیپ ها و عکس ها یا تیزر های تبلیغاتی، روشی مبتکرانه برای ارائه محصولات مختلف و تبلیغ محصولات مختلف بر روی قفسه های فروشگاه است. استفاده از نورپردازی واکنش گرا این روش مشتری را در فروشگاه سرگرم می کند و فضایی جذاب را بریا او به وجود می آورد. به عنوان  مثال می توان از سنسور های حساس به صوت یا سنسور های حرکتی برای تغییر وضعیت چراغ ها و لامپ های اطراف استفاده کرد. اینها تنها گوشه­ای از کارهایی است، که میتوان با نورپردازی انجام داد و افزایش فروش را بدین وسیله تجربه کرد. شما در فروشگاهتان به چه نحوی از نورپردازی استفاده می کنید؟ لطفاً ایده‌های خلاقانه خود را برای نورپردازی در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات شما هستیم!

نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید

 

نورپردازی مناسب در نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید،نه تنها فضا را زیبا میکند،بلکه در یافتن کالاها و ایجاد فضایی دلنشین،تاثیری شگرف میگذارد.

 

نورپردازی در نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید

 

نورپردازی مناسب در هنگام نصب قفسه فروشگاهی سوپری جدید ، نقشی کلیدی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش ایفا می‌کند. نورپردازی مناسب، علاوه بر جذابیت دیداری، به مشتریان در بهتر دیدن کالاها و انتخاب درست آن‌ها کمک می‌کند. در این مقاله، به بررسی ایده‌های خلاقانه در نورپردازی می‌پردازیم:

 

  • نورپردازی در راستای یک خط

استفاده از نور های LED خطی برای روشنایی قفسه ها از بالا فضایی روشن با نور مناسب را به وجود می آورد.

این نورپردازی از ایجاد سایه جلوگیری کرده و متناسب با نوع محصولات  و هویت برند شما در رنگ های گوناگون موجود است.

  • نورپردازی اسپات

از نورپردازی نقطه ای در برجسته کردن محصولی خاص استفاده می شود.

این نوع نور پردازی در عمق­دهی به طبقات و ایجاد فضایی سه بعدی در درون طبقات کاربرد دارد.

می توان از این نورها برای جلب توجه مشتری برای محصولی خاص استفاده کرد.

  • نورپردازی با رنگ های مختلف

استفاده از نور های با رنگ های مختلف نیز می تواند برای افزایش جلب توجه مشتری استفاده کرد.

به عنوان مثال فروشگاه های مواد غذایی می توانند، از رنگ های گرم و اشتها آور برای قفسه های خود استفاده کنند.

  • نورپردازی متحرک و یا چشمک زن

استفاده از سیستم­های کنترل نور می توانند این امکان را به شما بدهند تا مقدار شدت نور را کنترل کنید.

استفاده از نور­های چشمک­زن نیز میتواند در جلب توجه و سوق دادن مشتری به سمت کالا­­های پرطرفدار به کار رود.

به عنوان مثال می توان برای هدایت مشتری به سمت کالاهای با تخفیف از چراغ های چشمک زن استفاده کرد.

  • استفاده از پروژکتور

استفاده از پروژکتور ها برای نمایش کلیپ ها و عکس ها یا تیزر های تبلیغاتی، روشی مبتکرانه برای ارائه محصولات مختلف و تبلیغ محصولات مختلف است.

  • استفاده از نورپردازی واکنش گرا

این روش مشتری را در فروشگاه سرگرم می کند و فضایی جذاب را بریا او به وجود می آورد.

به عنوان  مثال می توان از سنسور های حساس به صوت یا سنسور های حرکتی برای تغییر وضعیت چراغ ها و لامپ های اطراف استفاده کرد.

 

اینها تنها گوشه­ای از کارهایی است، که میتوان با نورپردازی انجام داد و افزایش فروش را بدین وسیله تجربه کرد.

شما در فروشگاهتان به چه نحوی از نورپردازی استفاده می کنید؟

لطفاً ایده‌های خلاقانه خود را برای نورپردازی در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر نظرات شما هستیم!

برای آگاهی از قیمت قفسه فلزی مغازه اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *