با هدف دسترسی سریعتر، ایجاد نظم و بهره گیری بیشتر از محیط انواع قفسه فلزی شامل کمد بایگانی فلزی، قفسه فروشگاهی، قفسه بندی انبار و قفسه فلزی اداری با طراحی منحصر به فرد و قیمت استثنایی تولید می شود.

چرا قفسه فلزی یا کمد بایگانی فلزی؟

طبقه یا قفسه به سطحی افقی اطلاق شده که در ارتفاع معینی از زمین قرار گرفته و ما را قادر میسازد اشیا مورد نظر را متناسب با کارآیی ایجاد شده بر روی آن چیدمان نماییم. به چنین سطحی که از جنس آن فلز باشد قفسه فلزی اطلاق می گردد. قفسه فلزی دارای ابعاد و اندازه های بسیار مختلف و با کاربردهای فراوان است. بر اساس کاربردی که یک قفسه بندی فلزی یا کمد بایگانی فلزی خواهد داشت تقسیم بندی آن را می توان انجام داده و حدود ابعاد آن را تعریف داشت. فلز دارای قابلیت انعطاف و شکل پذیری و هم چنین قدرت و مقاومت بسیار بالا به نسبت سایر مواد است. ضخامت یک ورق فلزی برای ساخت قفسه های مختلف تا 0.3 میلیمتر هم ممکن است کاهش یابد. در عوض این محاسن قیمت قفسه فلزی دارای حداقل ممکن است. به تمامی این محاسن باید سرعت ساخت را نیز افزود.

کمد بایگانی فلزی اداری قفسه مغازه قیمت قفسه بندی فلزی مغازه سوپرمارکت هایپری فروشگاهی انواع قفسه بندی فلزی قیمت فروش

کمد بایگانی فلزی اداری

انبار به دو صورت خانگی و صنعتی وجود دارد. قفسه بندی انبار مورد استفاده در منازل بیشتر قفسه فلزی مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای است. قفسه بندی انبار صنعتی دارای تنوع بیشتری می باشد. انبارهای صنعتی دارای تنوع و کاربردهای مختلفی بوده لذا بایستی جهت هر یک از این انبارها قفسه متناسب با کالای موجود را نصب داشت. انواع قفسه بندی صنعتی انبار را می توان با نام های: راک پالت، راک کفپوشدار سنگین، راک کفپوشدار نیمه سنگین، راهرو باریک، خودراهرو، نیم طبقه، بازویی و مشبک در بازار جستجو نمود. هر یک از این انواع گفته شده دارای کاربردهای خاص خود میباشد و در کنار محاسنی که دارند، ممکن است محدودیت هایی نیز ایجاد دارند که در جای خود به آن خواهیم پرداخت. در حالت کلی این نکته قابل بیان است که قفسه بندی فلزی راک پایه اساس قفسه های صنعتی به شمار می آید.

قفسه ریلی کشویی کمد بایگانی ریلی فلزی قفسه اداری قفسه کتاب قفسه کتابخانه ای کمد ریلی مکانیزه بایگانی ریلی متحرک قیمت خرید نصب طراحی فروش

در تقسیم بندی دیگر قفسه فلزی انواع قفسه های فروشگاهی مغازه و قفسه های مغازه جای دارند. این سبک قفسه بندی توانست در بدو ورود به بازار در انواع مختلف فروشگاه جایگزین قفسه های قدیمی شده و به سرعت خود را معرفی دارد. آسانی نصب، زیبایی بالا، ایجاد امکان دسترسی فوق العاده به محصولات، ایجاد دید بیشتر برای مشتریان، قیمت مناسب فروش، امکان جابجایی طبقات بدون بر هم زدن سازه اصلی قفسه و غیره همگی دلایلی بودند که سبب استقبال فوق العاده از این نوع قفسه بندی گردید. در تمامی نمونه های قفسه های سبک فلزی ستون در فاصله ای معینی نسبت به هم در جلوی کار قرار میگرفت. این ستون ها محدودیت های بسیار ایجاد میداشتند. حذف ستون های ردیف جلو با جایگزین داشتن لچکی امکان پذیر شد. با این ابداع در هر ردیف طبقات یک سطح صاف بدون مانع با فاصله دلخواه را ایجاد داشته و ستون ها فقط در پشت کار قرار داشتند.

قفسه ریلی کشویی کمد بایگانی ریلی فلزی قفسه اداری قفسه کتاب قفسه کتابخانه ای کمد ریلی مکانیزه بایگانی ریلی متحرک قیمت خرید نصب طراحی فروش

قفسه ریلی کشویی

شرکت تولیدی و صنعتی کمیل گلستان، طراح، سازنده و ارائه دهنده انواع سیستم های قفسه انبار با بهترین کیفیت ساخت و همچنین مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا میباشد و بعنوان برترین تولیدکننده سیستم های قفسه بندی فلزی در کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه میدهد. محصولات قفسه انبار شرکت تولیدی و صنعتی کمیل گلستان شامل موارد زیر میباشد:

قفسه بندی سردخانه ایقفسه بندی پالت راکتقفسه بندی پیچ و مهره ایکمد بایگانی فلزیباکس پالت فلزی

قفسه بندی انبار به دو صورت خانگی و صنعتی وجود دارد. قفسه بندی انباری مورد استفاده در منازل بیشتر قفسه فلزی مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای است. قفسه بندی انبار صنعتی دارای تنوع بیشتری می باشد. انبارهای صنعتی دارای تنوع و کاربردهای مختلفی بوده لذا بایستی جهت هر یک از این انبارها قفسه متناسب با کالای موجود را نصب داشت.

انواع قفسه بندی صنعتی انبار را می توان با نام های:راک پالت ، راک کفپوش دار سنگین ، راک کفپوش دار نیمه سنگین ، راهرو باریک ، خود راهرو، نیم طبقه ، بازویی و مشبک در بازار جستجو نمود.

قفسه بندی اداری

کمد بایگانی فلزی یا قفسه فلزی مورد استفاده در ادارات کمی دارای سبک مختلف است. این قفسه بندی باید دارای دو ویژگی باشد. 1- از استحکام و قدرت بالا برخوردار باشد. 2- دارای ظرافت و زیبایی باشد. دو نوع قفسه بندی با این ویژگی طراحی و تولید میگردد. قفسه ایزی رکت یا کتابخانه ای و قفسه ریوت، قفسه ایزی رکت با رنگ تمام سفید بوده و دارای تحمل بارگذاری بسیار عالی است و این مدل قفسه بندی برای یک دهانه به طول 95 سانتیمتر برای هر کفه تحمل بارگذاری 250 کیلوگرم بار گسترده را ایجاد مینماید. قفسه بندی ریوت یک قفسه ترکیبی از چوب و فلز است. ستون و بازوها فلزی به رنگ مشکی و کفه ها از ورق 8 میلیمتری ام دی اف خواهد بود. کمد بایگانی ریلی و کشویی نیز در زمره قفسه بندی فلزی جای خواهند داشت.