قفسه دیواری فلزی مغازه سوپرمارکت

قفسه دیواری فلزی مغازه سوپرمارکت

ارزانترین قیمت در بین قفسه های هایپرمارکت را قفسه دیواری فلزی مغازه سوپرمارکت فروشگاهی دارد. اتصال ستون به دیوار سبب نامگذاری آن شده است.

قفسه فلزی فروشگاهی و صنعتی باکس پالت سردخانه کمد بایگانی ریلی

قفسه دیواری فلزی مغازه سوپرمارکت فروشگاهی ارزانترین قیمت :

تعداد اندک قطعات مورد استفاده در قفسه دیواری فلزی مغازه سوپرمارکت فروشگاهی سبب ارزانی آن می باشد. قطعات بکار رفته در قفسه دیوارکوب شامل ستون دیوارکوب یا دیواری، صفحه یا کفه یا پانل و زاویه یا لچکی است. ستون دیواری به صورت استاندارد با ضخامت 1.5 میلیمتر تولید می شود. شکل ستون به حالت ناودانی U خواهد بود. پهنا ستون ها بین 4 الی 6 سانتیمتر می باشد. لبه های ستون که به سمت داخل خم می شود تقریبا 2 سانتیمتر می باشد. (در شرکت های مختلف تولیدی این ابعاد کمی متغیر است.) صفحات قابل نسب بر روی قفسه فلزی دیوارکوب مشابه قفسه های خودایستا فروشگاهی مغازه است. حداقل عرض کفه مورد استفاده در قفسه های دیوارکوب 20 سانتیمتر و حداکثر 50 سانتی متر می باشد.

نکته مهم در خصوص قفسه های فلزی دیواری مغازه :

از آنجا که ستون دیواری با استفاده از 2-4 پیچ و رول پلاک (به نسبت طول ستون) به دیوار متصل می شود و فشارهای روی ستون به صورت کامل به پیچ ها منتقل می شود، توصیه می شود حداکثر از عرض کفه 40 سانتیمتر برای این نوع از قفسه های سوپرمارکت استفاده شود. عرض بیشتر به دلیلی سنگینی وزن کالاها و اتصال ستون به دیوار توصیه نمی شود. سومین قطعه مورد استفاده قفسه دیواری مغازه زاویه یا همان لچکی است. این قطعه بر اساس عرض کفه انتخاب و استفاده می شود. سایر قطعات که در این نوع قفسه بندی مورد استفاده می تواند قرار گیرد لیبل (جاکارتی) و حفاظ (گارد) می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع قفسه فلزی مغازه و سوپرمارکتی می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com