قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت

به نظر شما در یک محله چه فروشگاهی باید حتما باشد؟ یک پاسخ حتما فروشگاه هایپرمارکت یا هایپری است با قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت شیک و جدید.

قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت شیک محله :

شاید برخی ها بگن چرخ می زنین دور می زنین میاین سر قفسه بندی. ولی خب از حق نگذریم وقتی وارد یه سوپری می شیم اولین چیزی که بهش توجه همه جلب میشه و در همون نگاه اول این قدر بزرگ و جلو چشم هست که نمی شه ندیدش چیه؟ …..  قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت نیست؟!؟
خب حالا که یه کوچولو فکر کردیم با هم دیگه و به این نتیجه مشترک رسیدیم با اجازه یه سوال دیگه مطرح می کنم. برای اینکه یه سوپر مارکت شیک راه اندازی کنیم اولین چیزی که به اون نیاز داریم و ضرورت جدا ناپذیز از تاسیس فروشگاه هست چیه؟ … جواب این سوال هم قطع به یقیق همه می دونید قفسه فلزی سوپری است. حالا چرا ما روی فلزی بودن دارمی مانور می دیم. چرا از چوب یا پلاستیک یا سایر متریال ها برای قفسه بندی استفاده نکنیم؟

برتری قفسه فلزی به نسبت سایر متریال ها برای فروشگاه :

  • استحکام و تحمل بار فلز:
    اولین ویژگی که باید برای فلزی بودن قفسه ها می توانیم بیان کنیم استقامت و تحمل بار فلز در مقابل سایر متریال ها میباشد. در ابعاد و اندازه و های مشابه فلزات قطعا قدرت بیشتری به نسبت چوب و پلاستیک و سایر مواد دارند.
  • ظرافت:
    با توجه به اینکه با ضخامت های پایینتر فلزات می توانند تحمل بار بیشتری داشته باشند در نتیجه با ظرافت بیشتری می توان قفسه فلزی سوپری را با آنها ساخت و نیاز به حجم های بالا و اشغال فضا بی مورد نخواهیم داشت.
  • امکان جا به جایی آسان:
    قفسه فلزی سوپری ساخته شده امکان جا به جایی بسیار آسان تری دارد.
    زیرا تمام اجزا و قطعات را می توانید بدون نیاز به هیچ ابزاری باز کنید و دوباره به همان شکل اول خود نصب کنید. این کار را می شود ده ها بار انجام داد بدون اینکه از کیفیت قفسه فلزی کاسته شود. ولی در خصوص قفسه ساخته شده با مواد غیر فلزی این موضوع صادق نیست.
  • قیمت قفسه فلزی ارزانتر است:
    در ابعاد مشابه و با تحمل بارگذاری برابر علاوه بر موارد گفته شده قیمت تمام شده آن نیز کمتر خواهد بود.
  • ارزش ریالی بالاتر قطعات قطعات فلزی پس از مصرف:
    اگر بخواهیم قفسه چوبی یا فلزی را پس از چند بفروشیم به نظر شما فروش کدام یک راحت تر است؟
    کدام کاهش قیمت کمتری دارد؟ قطعات استاندارد با ابعاد مشخص در بازار همواره نرخ مشخصی هم دارند و از این حیث نیز به فلز نمره بالاتری برای ساخت قفسه سوپرمارکت باید داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *