استفاده از قفسه فلزی شیک جدید، اگر در ترکیب با دیگر قفسه های کاربردی استفاده شود، زیبایی ظاهری دوچندانی را برای خریدار به وجود میاورد. قفسه فلزی شیک جدید و استفاده ترکیبی از آن استفاده از قفسه فلزی شیک جدید آن هم به صورت مجزا شاید نتواند خواسته های شما را آنچنان که باید برآورده کند و شما را در راه رسیدن به ظاهر دلخواهتان یاری کند. اما ترکیب این سازه ها با انواع دیگر قفسه مانند جاحبوباتی ها با هزنیه بسیار ناچیز می تواند ظاهر ترکیبی دلربایی را برای شما ایجاد کند. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که در دکان خود به خشکبار و یا محصولاتی مانند آجیل اهمیت ویژه می دهید، استفاده از جاحبوباتی می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد. با استفاده از جاحبوباتی ها می توانید به ظاهر دکان تنوع ببخشید و ظاهر آن را از حالت کسل کننده و بدون تنوع خارج سازید. جا حبوباتی ها به راحتی می توانند در کنار قفسه های دیگر استفاده شوند و ظاهر مناسبی را برای فضا ایجاد کنند. برای استفاده از جاحبوباتی تنها کافیست آن ها را دقیقا همان طور که طبقات را نصب کرده اید بر روی ستون ها جا بزنید. در ادامه به بررسی نکات مهمی که در هنگام خریداری بایستی مد نظر قرار دهید می پردازیم. نکات مورد توجه در هنگام خرید جاحبوباتی ظرفیت بار جاحبوباتی ای را انتخاب کنید که بتواند محصولاتتان را به طور مناسب در خود جای دهد. از طرفی خالی بودن جاحبوباتی و از طرف دیگر پرشدن بیش از حد آن ظاهر نامناسبی را ایجاد خواهد کرد. مقاومت مناسب جاحبوباتی نباید در اثر قرارگیری بار های معمول خم شود و یا تغییر شکل دهد. انتخاب پوشش جلو قسمت جلویی باکس می تواند از جنس شیشه و یا فلز باشد. بسته به سلیقه خود یکی از این دو مورد را بایستی انتخاب کنید. پوشاندن مناسب جاحبوباتی جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل جاحبوباتی نیز مهم است. استفاده از این سازه به خصوص در مکان هایی که با عرضه ادویه، خشکبار، آجیل و حبوبات سروکار دارند بسیار توصیه می شود.با تهیه جاحبوباتی از یک شرکت معتبر و با سابقه مانند کمیل گلستان شما را در امر رسیدن به زیبایی ظاهری مکان مورد نظرتان یاری خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قفسه فلزی شیک جدید

استفاده از قفسه فلزی شیک جدید، اگر در ترکیب با دیگر قفسه های کاربردی استفاده شود، زیبایی ظاهری دوچندانی را برای خریدار به وجود میاورد.

 

قفسه فلزی شیک جدید و استفاده ترکیبی از آن

 

استفاده از قفسه فلزی شیک جدید آن هم به صورت مجزا شاید نتواند خواسته های شما را آنچنان که باید برآورده کند و شما را در راه رسیدن به ظاهر دلخواهتان یاری کند. اما ترکیب این سازه ها با انواع دیگر قفسه مانند جاحبوباتی ها با هزنیه بسیار ناچیز می تواند ظاهر ترکیبی دلربایی را برای شما ایجاد کند. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که در دکان خود به خشکبار و یا محصولاتی مانند آجیل اهمیت ویژه می دهید، استفاده از جاحبوباتی می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد. با استفاده از جاحبوباتی ها می توانید به ظاهر دکان تنوع ببخشید و ظاهر آن را از حالت کسل کننده و بدون تنوع خارج سازید. جا حبوباتی ها به راحتی می توانند در کنار قفسه های دیگر استفاده شوند و ظاهر مناسبی را برای فضا ایجاد کنند. برای استفاده از جاحبوباتی تنها کافیست آن ها را دقیقا همان طور که طبقات را نصب کرده اید بر روی ستون ها جا بزنید.

در ادامه به بررسی نکات مهمی که در هنگام خریداری بایستی مد نظر قرار دهید می پردازیم.

نکات مورد توجه در هنگام خرید جاحبوباتی

 

  • ظرفیت بار

جاحبوباتی ای را انتخاب کنید که بتواند محصولاتتان را به طور مناسب در خود جای دهد.

از طرفی خالی بودن جاحبوباتی و از طرف دیگر پرشدن بیش از حد آن ظاهر نامناسبی را ایجاد خواهد کرد.

جاحبوباتی نباید در اثر قرارگیری بار های معمول خم شود و یا تغییر شکل دهد.

  • انتخاب پوشش جلو

قسمت جلویی باکس می تواند از جنس شیشه و یا فلز باشد.

شما بسته به سلیقه خود یکی از این دو مورد را انتخاب می کنید.

  • پوشش صحیح جاحبوباتی

جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل جاحبوباتی نیز مهم است.

 

استفاده از این سازه به خصوص در مکان هایی که با عرضه ادویه، خشکبار، آجیل و حبوبات سروکار دارند بسیار توصیه می شود.با تهیه جاحبوباتی از یک شرکت معتبر و با سابقه مانند کمیل گلستان شما را در امر رسیدن به زیبایی ظاهری مکان مورد نظرتان یاری خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *