ترویج استفاده از قفسه در فروشگاه ها، باعث رقابت بالا در کیفیت و قیمت قفسه فلزی دیواری شد. به نظر شما میتوان با قیمت مناسب بهترین کیفیت را انتظار داشت؟ تاثیر قیمت قفسه فلزی دیواری بر ترویج آن: به دلیل آنکه در این نوع نیازی به پایه وجود ندارد و ستون آنها نیز ساختار پیچیده ای ندارد، قیمت قفسه فلزی دیواری نسبت به انواع قفسه های موجود در بازار کمتر است. اما این دلیلی بر بی کیفیتی یا مناسب نبودن این نوع از قفسه ها نمی باشد، بلکه این نوع از قفسه ها باتوجه به به کار رفتن فلز در آنها مقاومت بالایی را نسبت به ضخامت خود نشان می دهند. مزایای قفسه فلزی دیواری: • افزون بر موارد بالا که باعث کاهش هزینه لازم برای نصب این نوع از قفسه ها می شود، عدم استفاده از پنل پشتی در این نوع از قفسه ها و استفاده از دیوار پشت به عنوان نگه دارنده وسایل کاهش فلز به کار رفته شده و نتیجتا کاهش قیمت را به دنبال خواهد داشت. • پیشرفت این نوع از قفسه ها و ورود قطعه زاویه به این محصول دیگر مانعی برای استفاده وجود ندارد. به عنوان مثال در گذشته ستون های جلویی هم وجود داشت که با آمدن زاویه آنها حذف شدند. اکنون بدون استفاده از هیچ گونه وسیله اضافه فرآیند گذاشتن و برداشتن محصول به راحت ترین شکل ممکن انجام میشود. • استفاده از قطعه زاویه در این نوع از قفسه ها باعث شد که تغییر ارتفاع قفسه ها براحتی ممکن شود. تنها کافی است سوراخ نصب زاویه ها تغییر پیدا کند و بر روی سوراخی با ارتفاع مطلوب نصب گردد. • با توجه به ورود قطعه زاویه در قفسه فلزی، نصب این نوع از قفسه ها بسیار آسان شده است. تنها کافیست ستون ها به دیوار پیچ شده و قفسه ها بر روی زاویه ها قرار گیرند. • افزون بر نصب آسان، بعد از نصب این قفسه ها بدون هیچ گونه بیرون زدگی ای خواهند بود. به همین علت رفت و آمد مشتریان در داخل مغازه بسیار آسان خواهد بود. • وجود رنگ بندی های مختلف باعث میشود خریدار بتواند بر حسب دکور محل خود رنگ مناسب را خریداری کند.

قیمت قفسه فلزی دیواری

ترویج استفاده از قفسه در فروشگاه ها، باعث رقابت بالا در کیفیت و قیمت قفسه فلزی دیواری  شد. به نظر شما میتوان با قیمت مناسب بهترین کیفیت را انتظار داشت؟

تاثیر قیمت قفسه فلزی دیواری بر ترویج آن

 

به دلیل آنکه در این نوع نیازی به پایه وجود ندارد و ستون آنها نیز ساختار پیچیده ای ندارد، قیمت قفسه فلزی دیواری نسبت به انواع محصولات مشابه موجود در بازار کمتر است. اما این دلیلی بر بی کیفیتی یا مناسب نبودن این محصول نمی باشد، بلکه این کالا باتوجه به به کار رفتن فلز در آنها مقاومت بالایی را نسبت به ضخامت خود نشان می دهند.

 

مزایای قفسه دیواری

 

  • افزون بر موارد بالا که باعث کاهش هزینه لازم برای نصب این محصول می شود، عدم استفاده از پنل پشتی در این کالا و استفاده از دیوار پشت به عنوان نگه دارنده وسایل، کاهش فلز به کار رفته شده و نتیجتا کاهش قیمت را به دنبال خواهد داشت.
  • با پیشرفت این محصول و ورود قطعه زاویه به این کالا دیگر مانعی برای استفاده وجود ندارد.                                      به عنوان مثال در گذشته ستون های جلویی هم وجود داشت که با آمدن قطعه زاویه آن ستونها حذف شدند.          اکنون بدون استفاده از هیچ گونه وسیله اضافه فرآیند گذاشتن و برداشتن محصول به راحت ترین شکل ممکن انجام میشود.
  • استفاده از قطعه زاویه در این کالا باعث شد که تغییر ارتفاع طبقه ها براحتی ممکن شود.                         تنها کافی است شیار نصب زاویه ها تغییر پیدا کند و بر روی شیاری با ارتفاع مطلوب نصب گردد.
  • با توجه به ورود قطعه زاویه در قفسه فلزی، نصب این محصول بسیار آسان شده است.                                         تنها کافیست ستون ها به دیوار پیچ شده و طبقات بر روی زاویه ها قرار گیرند.
  • افزون بر نصب آسان، بعد از نصب این طبقات هیچ گونه بیرون زدگی ای در محل عبور و مرور مشتریان نخواهد بود.          به همین علت رفت و آمد مشتریان در داخل مغازه بسیار آسان خواهد بود.

وجود رنگ بندی های مختلف باعث میشود خریدار بتواند بر حسب دکور محل خود، رنگ مناسب را خریداری کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *