استفاده از قفسه فلزی شیک منجر به جذب مشتری و افزایش فروش خواهد شد، اما به کارگیری توری و یا پانل پشت، کدامیک برای این قفسه ها مناسبتر است؟ قفسه فلزی شیک و مقایسه توری و پانل پشت ایجاد و استفاده از قفسه فلزی شیک بدون شک نوعی سرمایه گذاری است که در آینده نزدیک نتیجه خود را به عینه نمایش خواهد داد. استفاده از این نوع از قفسه در آینده ای نزدیک برای شما افزایش مشتری و افزایش فروش و در نتیجه بهبود فرآیند سودآوری را در پی خواهد داشت، اما برای اجرای این سیستم کدامیک از دو مورد توری پشت و پانل پشت مناسب تر خواهد بود؟ تنها با ایجاد آگاهی و بررسی مزایا و معایب هر کدام از این دو مورد می توان به این نتیجه رسید و در نهایت این شما هستید که با توجه به نیاز های خود یکی از این دو مورد را بر می گزینید. اگر می خواهید انتخابی مناسب و با دانش داشته باشید پیشنهاد می شود ادامه مطلب را از دست ندهید. مزایای پنل پشت نسبت به توری مشبک پوشش مستحکم در برابر عبور رطوبت با توجه به وجود فاصله مناسب مابین پنل پشت و دیوار پشتی محافظت نسبتا خوبی در برابر عبور رطوبت را در پنل ایجاد خواهد کرد. بهبود پایداری با توجه به توزیع بار گسترده در این پانل ها، پایداری بهتری را در هنگام استفاده از این پانل ها شاهد هستیم. جلوگیری از افتادن کالاهای ریز پانل های پشت از ایجاد حرکت های اضافی در کالا های ریز فروشگاه جلوگیری میکنند. این پانل ها مانع از افتادن کالاها به طبقات پایین تر و یا حرکت کالاها در میان طبقات خواهند شد. زیبایی ظاهری با توجه یکپارچگی صفحات پانل پشت، استفاده از این پانل ها زیبایی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. مزایای توری مشبک نسبت به پانل پشت بهبود دید نسبت به مشتری با استفاده از این توری ها به نحو مناسبتری می توان مشتریان را زیر نظر گرفت و در صورت لزوم راهنمایی کرد. کاهش هزینه ها استفاده از توری منجر به کاهش مقدار زیادی از هزینه ها می شود. هزینه توری های مشبک نسبت به پانل ها از نصف کمتر است. بهبود دسترسی به پریز ها و کلید های پشت قفسه با توجه به وجود فاصله در میان مفتول های توری مشبک دسترسی بهتری به وسایل پشت توری فراهم می شود.

قفسه فلزی شیک

استفاده از قفسه فلزی شیک منجر به جذب مشتری و افزایش فروش خواهد شد، اما به کارگیری توری و یا پانل پشت، کدامیک برای این قفسه ها مناسبتر است؟

 

قفسه فلزی شیک و مقایسه توری و پانل پشت

 

ایجاد و استفاده از قفسه فلزی شیک بدون شک نوعی سرمایه گذاری است که در آینده نزدیک نتیجه خود را به عینه نمایش خواهد داد. استفاده از این نوع از قفسه در آینده ای نزدیک برای شما افزایش مشتری و افزایش فروش و در نتیجه بهبود فرآیند سودآوری را در پی خواهد داشت، اما برای اجرای این سیستم کدامیک از دو مورد توری پشت و پانل پشت مناسب تر خواهد بود؟ تنها با ایجاد آگاهی و بررسی مزایا و معایب هر کدام از این دو مورد می توان به این نتیجه رسید و در نهایت این شما هستید که با توجه به نیاز های خود یکی از این دو مورد را بر می گزینید. اگر می خواهید انتخابی مناسب و با دانش داشته باشید پیشنهاد می شود ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

مزایای پنل پشت نسبت به توری مشبک

 

  • پوشش مستحکم در برابر عبور رطوبت

با توجه به وجود فاصله مناسب مابین پنل پشت و دیوار پشتی محافظت نسبتا خوبی در برابر عبور رطوبت را در پنل ایجاد خواهد کرد.

  • بهبود پایداری

با توجه به توزیع بار گسترده در این پانل ها، پایداری بهتری را در هنگام استفاده از این پانل ها شاهد هستیم.

  • جلوگیری از افتادن کالاهای ریز

پانل های پشت از ایجاد حرکت های اضافی در کالا های ریز فروشگاه جلوگیری میکنند.

این پانل ها مانع از افتادن کالاها به طبقات پایین تر و یا حرکت کالاها در میان طبقات خواهند شد.

  • زیبایی ظاهری

با توجه یکپارچگی صفحات پانل پشت، استفاده از این پانل ها زیبایی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

 

مزایای توری مشبک نسبت به پانل پشت

 

  • بهبود دید نسبت به مشتری

با استفاده از این توری ها به نحو مناسبتری می توان مشتریان را زیر نظر گرفت و در صورت لزوم راهنمایی کرد.

  • کاهش هزینه ها

استفاده از توری منجر به کاهش مقدار زیادی از هزینه ها می شود.

هزینه توری های مشبک نسبت به پانل ها از نصف کمتر است.

  • بهبود دسترسی به پریز ها و کلید های پشت قفسه

با توجه به وجود فاصله در میان مفتول های توری مشبک دسترسی بهتری به وسایل پشت توری فراهم می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *