شاید به ذهن شما هم خطور کرده باشد که به چه علت از جنس فلز در قفسه فروشگاهی دیواری مغازه استفاده میشود؟ آیا صرفا متداول شده است؟ تاثیر قفسه فروشگاهی دیواری مغازه بر راندمان فروش استفاده از جنس فلز در قفسه فروشگاهی دیواری مغازه باعث می شود که در عین سادگی، سازه از استحکام کافی برخوردار باشد. این نوع از قفسه ها به علت ساختاری که دارند هزینه های اولیه برای شروع کار یک دکان را بسیار کم می کنند تا حدی که نگرانی خریدار از بابت هزینه ها برطرف شود. به علاوه به علت آنکه می توانند در هر ارتفاعی نصب شوند، میتوان از فضای خالی بالای سر فریزرها نیز برای نصب آنها استفاده نمود و می توان پرت فضا را به حداقل رساند. این ها تنها مواردی از حسن های استفاده از قفسه های متصل به دیوار هستند که به آن پرداختیم.  علاوه بر موارد بالا موارد زیر نیز مزایای استفاده از این نوع از طبقات می باشند: نصب آسان و بدون زحمت با هزینه کم امکان دسترسی آسان به وسایل روی طبقه به علت آنکه هیچ گونه مانعی در مسیر این طبقات وجود ندارد، دسترسی به وسایل روی طبقه کار آسانی است. داشتن فضای کافی و تنوع عرض برای قرارگیری هر وسیله ای بر روی صفحه مقاومت بالا در برابر شرایط نامطلوب محیطی فلزات در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارند. تغییر ارتفاع آسان بعد از نصب طبقات به آسانی می توان ارتفاع آنرا تنظیم کرد. تمیز کردن آسان صفحات به آسانی با پارچه ای نم دار تمیز می شوند. قابلیت بازیافت فلزات به آسانی قابل بازیافت هستند، این مورد به حفظ منابع آهن و از بین بردن دور ریزها کمک شایانی می کنند. با توجه به موارد بالا می توان به این موضوع پی برد که استفاده از فلز در ساخت طبقات بی علت نیست. با استفاده از فلز در ساخت قفسه دیواری فروشگاه در کنار قیمت مناسب و حفظ منابع طبیعی، کیفیت بالایی را نیز خواهیم داشت.

تولید قفسه فلزی مغازه فروشگاهی

قفسه از مهم ترین تجهیزات برای منظم و مرتب کردن فضا ها می باشد. اما چرا در تولید قفسه فلزی مغازه فروشگاهی از فولاد برای ساخت استفاده می شود؟

 

علت استفاده از فولاد در تولید قفسه فلزی مغازه فروشگاهی

 

همان طور که می دانید قفسه ها به طور گسترده برای نظم و ترتیب بخشیدن به فضا های مختلف استفاده می شود. در تولید قفسه فلزی مغازه فروشگاهی از فولاد به عنوان ماده اولیه برای ساخت استفاده می شود، اما علت این انتخاب چیست؟ فولاد چه مزایایی دارد که آنرا برای ساخت طبقات دکان مورد استفاده قرار می دهند؟ با ما همراه باشید.

 

مزایای فولاد

 

  • استحکام بالا

فولاد به علت مقاومتی که در اثر اضافه شدن اتم های کربن به آن پدید می آید، قابلیت تحمل بارهای سنگین را دارد.

  • مدت زمان استفاده

فولاد در برابر سایش و خوردگی مقاومت بالایی دارد و این عمر سازه را بالا می برد.

فولاد از دسته مواد قابل بازیافت است.

بنابراین تولید و استفاده از فولاد به حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا کمک می کند.

  • کاهش قیمت

به دلیل فراوان بودن آهن بر روی کره ی زمین، قیمت تمام شده جنس ساخته شده با فولاد قیمت به مراتب پایین تری نسبت به نمونه های چوبی دارد.

  • ایمن بودن

فولاد به دلیل استحکام بالا در هنگام صانحه و اتفاقات غیر متقربه، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

  • سهولت در رنگ آمیزی

فولاد به آسانی قابل رنگ آمیزی است و حتی در صورت رنگ پریدگی در یک ناحیه می توان آن ناحیه را رنگ آمیزی کرد بدون آنکه تفاوت رنگ، خودش را نشان دهد.

  • جوش پذیری

فولاد به راحتی جوش می خورد و می توان با ابزار های معمول آنرا جوش داد.

حتی در هنگام خرابی قفسه ها نیز می توان درز ها یا ترک ها را پوشاند.

 

جمع بندی

استفاده از فولاد باعث می شود در عین استحکام و کیفیت بالا، خریداران قیمت مناسبی را نیز تجربه کنند. با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت، که فولاد باتوجه به موارد بالا و در دسترس بودن بهترین گزینه برای ساخت قفسه های فلزی می  باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *