استفاده از جنس دسته دوم در نصب قفسه مغازه فروشگاهی با وجود آنکه هزینه را به حداقل می رساند، معایبی را نیز به همراه دارد. اما آنها چه هستند؟ استفاده از جنس دسته دوم در نصب قفسه مغازه فروشگاهی فلزی   تا اینجا به بررسی مزایای استفاده از جنس دسته دوم در نصب قفسه مغازه فروشگاهی فلزی پرداختیم، اما آیا ویژگی های جنس دسته دوم به همین مزایا محدود می شود؟ یا معایبی نیز به دنبال دارند؟ اگر جواب این پاسخ بله هست، آن معایب چه هستند؟ آیا آن قدر اهمیت دارند تا به کل ما را از خرید جنس دسته دوم منصرف کنند؟ با ما همراه باشید. معایب استفاده از جنس دسته دوم در مقاله پیشین به بررسی مزایای خرید قفسه دسته دوم پرداختیم و دیدیم که ممکن است برای بعضی از فضا ها خرید جنس دسته دوم مناسب تر باشد. اما بررسی معایب آن می توانیم به تصمیم درست تری از خریداری یا عدم خرید جنس دسته دوم برسیم. مهم ترین معایب استفاده از جنس دسته دوم در قفسه فروشگاهی به شرح زیر است: استحکام پایین تر با هر بار بستن و باز شدن این سازه ها مقداری از مقاومت و استحکام آن ها کاسته می شود. امکان رنگ پریدگی در برخی نقاط با توجه به آنکه این سازه ها از قبل مورد استفاده قرار گرفته اند، احتمال وجود آسیب های سطحی بر روی آنها نیز هست. وجود ترمیم های نامناسب احتمال وجود ترمیم های سطحی دستی با اسپری های رنگ وجود دارد. اسپری های رنگ نسبت به رنگ الکترواستاتیک قدرتمندی که در تولید این سازه ها به کار می رود، ضعیف است. جمع بندی با توجه به موارد بالا خرید یک جنس دسته دوم درست است که می تواند یک گزینه برای ایجاد یک سیستم قفسه بندی باشد، اما ممکن است در بسیاری از موارد کارایی مناسب را نداشته باشد و متناسب با فضای ما نباشد. از آن گذشته وقتی می توان با کمی بالاتر از آن قیمت به یک جنس نو با کارایی بالا رسید، چرا از جنس دسته دو استفاده کنیم؟ با خریداری قفسه فلزی از این شرکت با توجه به خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی، می توانید با هزینه ای کمتر نسبت به انواع موجود در بازار به جنسی با کیفیت دست پیدا کنید. از آن گذشته از بدین وسیله از جنس تولید داخب حمایت کرده و شاهد پیشرفت های روزافزون کشور عزیزمان باشیم.

نصب قفسه مغازه فروشگاهی

استفاده از جنس دسته دوم در نصب قفسه مغازه فروشگاهی با وجود آنکه هزینه را به حداقل می رساند، معایبی را نیز به همراه دارد. اما آنها چه هستند؟

 

استفاده از جنس دسته دوم در نصب قفسه مغازه فروشگاهی

 

تا اینجا به بررسی مزایای استفاده از جنس دسته دوم در نصب قفسه مغازه فروشگاهی پرداختیم، اما آیا ویژگی های جنس دسته دوم به همین مزایا محدود می شود؟ یا معایبی نیز به دنبال دارند؟ اگر جواب این پاسخ بله هست، آن معایب چه هستند؟ آیا آن قدر اهمیت دارند تا به کل ما را از خرید جنس دسته دوم منصرف کنند؟ با ما همراه باشید.

 

معایب استفاده از جنس دسته دوم

 

در مقاله پیشین به بررسی مزایای خرید قفسه دسته دوم پرداختیم.

و در آنجا دیدیم که ممکن است برای بعضی از فضا ها خرید جنس دسته دوم مناسب تر باشد.

اما بررسی معایب آن می توانیم به تصمیم درست تری از خریداری یا عدم خرید جنس دسته دوم برسیم.

مهم ترین معایب استفاده از جنس دسته دوم در قفسه فروشگاهی به شرح زیر است:

 

  • استحکام پایین تر

با هر بار بستن و باز شدن این سازه ها مقداری از مقاومت و استحکام آن ها کاسته می شود.

  • امکان رنگ پریدگی در برخی نقاط

با توجه به آنکه این سازه ها از قبل مورد استفاده قرار گرفته اند، احتمال وجود آسیب های سطحی بر روی آنها نیز هست.

  • وجود ترمیم های نامناسب

احتمال وجود ترمیم های سطحی دستی با اسپری های رنگ وجود دارد.

اسپری های رنگ نسبت به رنگ الکترواستاتیک قدرتمندی که در تولید این سازه ها به کار می رود، ضعیف است.

 

جمع بندی

با توجه به موارد بالا خرید یک جنس دسته دوم درست است که می تواند یک گزینه برای ایجاد یک سیستم قفسه بندی باشد، اما ممکن است در بسیاری از موارد کارایی مناسب را نداشته باشد و متناسب با فضای ما نباشد. از آن گذشته وقتی می توان با کمی بالاتر از آن قیمت به یک جنس نو با کارایی بالا رسید، چرا از جنس دسته دو استفاده کنیم؟

 

با خریداری قفسه فلزی از این شرکت با توجه به خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی، می توانید با هزینه ای کمتر نسبت به انواع موجود در بازار به جنسی با کیفیت دست پیدا کنید.

از آن گذشته از بدین وسیله از جنس تولید داخل حمایت کرده و شاهد پیشرفت های روزافزون کشور عزیزمان باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *