قفسه بندی فروشگاه مواد غذایی قفسه مغازه قیمت قفسه بندی فلزی مغازه سوپرمارکت هایپری فروشگاهی انواع قفسه بندی فلزی قیمت فروش

قفسه فروشگاهی لبه ترک

قفسه فروشگاهی لبه ترک طرح جدید با تغییراتی کوچک، زیبایی بیشتری یافته است و نصب لیبل و حفاظ را بسیار آسان داشته و همگان می توانند این کار را انجام دهند.

قیمت قفسه فروشگاهی طرح جدید و نصب لیبل:

علی رغم افزایش زیبایی، جذابیت و نصب آسان این قفسه در هر نوع مغازه، قیمت قفسه فروشگاهی جدید یا به طور دقیق قفسه هایپری جدید با اجرای تغییرات اساسی که در خط تولید و شیوه ساخت قطعات مختلف داشته است نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش 12% به نسبت قبل داشته است. نمونه های مشابه در بازار حداقل با قیمت 15% بالا تر عرضه می گردند. در پانل های لبه ترک لبه جلویی که لیبل بر روی آن می نشیند (لیبل را به صورت کشویی قبل از نصب پانل نیز می توان در جای خود قرار داد ولی بهتر است به دلیل عدم وارد شدن ضربه به لیبل و شکستگی احتمالی آن، پس از نصب لیبل را در جای خود قرار داد) در حدود 3 سانتیمتر به صورت معکوس رو به بالا بر می گردد در طرح های ساده لبه جلویی پانل به صورت دو خم نیم تا یک سانتی به سمت داخل برگشت داده می شد.

نصب حفاظ قفسه فروشگاهی لبه ترک:

بین لبه جلویی و پانل قفسه فروشگاهی لبه ترک حدود نیم سانتیمتر فاصله به وجود خواهد آمد که حفاظ در آن قرار خواهد گرفت. برای نصب حفاظ در محل خود نیاز به انجام سوراخ کاری در پانل وجود ندارد و فقط کافی است حفاظ را در شیار قرار دهید. در نمونه های قبلی برای نصب حفاظ دو شیوه متداول بود. شیوه اول به صورت پیش فرض برای یک نوع حفاظ از پیش طراحی شده سوراخها توسط پانچ بر روی پانلها در کارخانه با اجرای یک مرحله بیشتر ایجاد می گردید. در این شیوه فقط همان نوع حفاظ قابل استفاده بود زیرا فاصله قید های عمودی در حفاظ ها متفاوت بود. در شیوه دوم پانلها به صورت معمولی بدون پانچ ارسال می گردید و نصاب در محل با استفاده از دریل دستی در محل عملیات سوراخ کاری را انجام داده و نصب حفاظ را انجام می داد.

تنوع رنگ قفسه فروشگاهی و هایپری لبه ترک:

سفید، رنگ قالب مورد استفاده و پرطرفدار قفسه فروشگاهی لبه ترک و هایپری است. برای قفسه فروشگاهی ترکیب رنگ مشکی قرمز، مشکی نارنجی، سفید سبز، سفید آبی، سفید قرمز و … هم مورد توجه است. رنگ آمیزی متناسب با سلیقه مشتریان گرامی به صورت درخواستی امکان پذیر بوده تا بتوان پاسخگو تمام سلایق بود. خط رنگ آمیزی از ابتدا با شستشو و چربی زدایی قطعات فلزی پیش ساخته شروع شده، در مرحله بعد خشک کردن و پیش گرمایش را داریم. در مرحله سوم رنگ پاشی قرار دارد. ضخامت پوشش رنگ در دو طرف ورق در حدود نیم میلیمتر خواهد بود. پس از آن قطعات وارد کوره شده و در نهایت مسیر خنک شدن را طی کرده و آماده بسته بندی خواهند شد. نوع رنگ مورد استفاده برای کلیه قطعات استاتیک است که دوام و کیفیت آن بسیار بالا است.

جهت طراحی، مشاوره، خرید و نصب انواع قفسه های فروشگاهی لبه ترک می توانید با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: 495 0512 0912

مشاوره و طراحی: 9800 728 0911 مهندس اسفندیاری

شماره تلگرام: 9800 728 0911

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام/https://www.instagram.com/komeil9800

آدرس پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

صفحه تلگرامhttps://t.me/joinchat/AAAAAEK2aaXpkTylURQgI

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *