متاسفانه در بازار انواعی از قفسه فروشگاهی فلزی سوپری بی کیفیت وجود دارد که می تواند شما را از رسیدن به یک سیستم طبقه بندی عمری محروم کند... قفسه فروشگاهی فلزی سوپری با کیفیت مناسب امروزه استفاده از قفسه فروشگاهی فلزی سوپری به علت زیبایی ظاهری و آسان بودن فرآیند نصب بسیار متداول شده است. با شدت گرفتن استفاده هر گونه کالایی، انواع بی کیفیت آن نیز به زودی تولیدمی شوند و بازار می رسند. در این میان آن دسته از خریدارانی که اطلاع چندانی از این کالا و جنس باکیفیت آن ندارند در دام دسته ای از افراد سودجو می افتند که برای کیفیت جنس رسیده به دست مشتری اهمیتی قائل نیستند. اما اگر خریدار با آگاهی به سمت خریداری جنس با کیفیت و استاندارد حرکت کند و یا آن جنس را از مراکز معتبر، متخصص و با سابقه کاری بالا در این زمینه تهیه کند، که پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهد. روش دوم به نظر راه کم ریسک تر و بهتری می تواند باشد، اگر بتوانید یک فروشنده و عرضه کننده معتبر را در بازار پیدا کنید، که ممکن است کار آسانی نباشد. اما به کارگیری روش اول می تواند خیال شما را از داشتن جنس استاندارد راحت کند. با ما همراه باشید. ستون استاندارد و با کیفیت یکی از موارد مهم در ایجاد قفسه های فروشگاهی استفاده از ستون و یا پایه مناسب است. ستون یا پایه های استاندارد بایستی از یک پروفیل 40*60 میلی متری یکپارچه استفاده شود. در این میان برخی از تولیدکنندگان به استفاده از ستون های دیواری و جوش دادن آنها برای تولید ستون های خودایستا مبادرت می ورزند. استفاده از این ستون ها به چند دلیل توصیه نمی شود: زیبایی ظاهری پایین هرچه قدر هم که جوش ها دقیق و زیبا باشند، ستون ها یکپارچه به نظر نمی رسند. احتمال باز شدن احتمال جدا شدن ستون ها در محل های جوش وجود دارد. عدم رعایت فاصله استاندارد برای جاگیری طبقات در کنار رعایت مورد بالا بایستی ورق به کار رفته از ضخامت 1.5 میلی متر به عنوان ضخامت استاندارد باشد. با دقت به موارد بالا می توان ستونی مناسب و باکیفیت را تهیه کرد و نسبت به استفاده از آن مبادرت ورزید. جهت آگاهی از موارد بیشتر، با کارشناسان ما همراه باشید.

قفسه فروشگاهی فلزی سوپری

متاسفانه در بازار انواعی از قفسه فروشگاهی فلزی سوپری بی کیفیت وجود دارد که می تواند شما را از رسیدن به یک سیستم طبقه بندی عمری محروم کند…

قفسه فروشگاهی فلزی سوپری با کیفیت مناسب

 

امروزه استفاده از قفسه فروشگاهی فلزی سوپری به علت زیبایی ظاهری و آسان بودن فرآیند نصب بسیار متداول شده است، با شدت گرفتن استفاده هر گونه کالایی، انواع بی کیفیت آن نیز به زودی تولیدمی شوند و بازار می رسند، در این میان آن دسته از خریدارانی که اطلاع چندانی از این کالا و جنس باکیفیت آن ندارند در دام دسته ای از افراد سودجو می افتند که برای کیفیت جنس رسیده به دست مشتری اهمیتی قائل نیستند، اما اگر خریدار با آگاهی به سمت خریداری جنس با کیفیت و استاندارد حرکت کند و یا آن جنس را از مراکز معتبر، متخصص و با سابقه کاری بالا در این زمینه تهیه کند، که پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه دهد. روش دوم به نظر راه کم ریسک تر و بهتری می تواند باشد، اگر بتوانید یک فروشنده و عرضه کننده معتبر را در بازار پیدا کنید، که ممکن است کار آسانی نباشد. اما به کارگیری روش اول می تواند خیال شما را از داشتن جنس استاندارد راحت کند. با ما همراه باشید.

 

<yoastmark class=

نمونه ستون استاندارد پروفیلی

ستون استاندارد و با کیفیت

 

یکی از موارد مهم در ایجاد قفسه های فروشگاهی استفاده از ستون و یا پایه مناسب است.

ستون یا پایه های استاندارد بایستی از یک پروفیل 40*60 میلی متری یکپارچه استفاده شود.

در این میان برخی از تولیدکنندگان با استفاده از ستون های دیواری و جوش دادن آنها به یکدیگر نوع دیگری از ستون های خودایستا را  تولید می کنند.

استفاده از این ستون ها به چند دلیل توصیه نمی شود:

  • زیبایی ظاهری پایین

هرچه قدر هم که جوش ها دقیق و زیبا باشند، ستون ها یکپارچه به نظر نمی رسند.

  • احتمال باز شدن

احتمال جدا شدن ستون ها در محل های جوش وجود دارد.

  • عدم رعایت فاصله استاندارد برای جاگیری طبقات

در کنار رعایت مورد بالا بایستی ورق به کار رفته از ضخامت 1.5 میلی متر به عنوان ضخامت استاندارد باشد.

 

با دقت به موارد بالا می توان ستونی مناسب و باکیفیت را تهیه کرد و نسبت به استفاده از آن مبادرت ورزید.

جهت آگاهی از موارد بیشتر، با کارشناسان ما همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *