قفسه فروشگاهی شکلات مغازه نقشی کلیدی در نمایش بهتر و در نتیجه افزایش فروش یکی از محبوب ترین خوراکی ها در سراسر جهان است. تاثیر قفسه فروشگاهی مغازه برای شکلات در افزایش فروش شکلات یکی از محبوب­ترین خوراکی­ها در جهان است که به شکل­های مختلف عرضه می شود. برای نمایش بهتر شکلات از قفسه فروشگاهی مغازه شکلات استفاده میشود. از شکلات های با طرح های ساده و تلخ گرفته تا شکلات هایی با طرح ها و مزه های خاص، انواع مختلفی از شکلات در جهان عرضه می شود. فروشگاه های مواد غذایی، آجیل، خشکبار و ... به طور گسترده ای شکلات را به فروش می رسانند. قفسه شکلات معمولا از جنس پلاستیک، چوب و یا فلز ساخته می شوند. و تاثیر قابل ملاحظه ای در جلب توجه مشتری دارند. مزایای استفاده کمک در نمایش بهتر شکلات ها استفاده از این قفسه ها باعث می شود شکلات­ ها جذاب­تر شوند و در نتیجه افزایش جذابیت بصری فروش شکلات­ ها بالا میرود. استفاده از فضا به شکل مناسب استفاده از این طبقات باعث می شود تا در فضا صرفه جویی بالاتری را داشته باشیم. در نتیجه فضای محیط با نظم بیشتری به نظر می رسد. استفاده از جنس ام دی اف در این محصول باعث بازگشت نور بهتر و شیکتر دیده شدن فضا میشود. از طرفی دیگر نسبت به نمونه­ های فلزی با ظاهر بهتری و نسبت به نمونه ­های پلاستیکی با استحکام بیشتری همراه است. جدا از مزایای بالا همان طور که می دانید چیدمان قفسه فروشگاهی تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد، یک فروشگاه هرچه قدر هم که هزینه زیادی را صرف خرید تجهیزات کند، اگر چیدمان درستی نداشته باشد نمیتواند نتیجه مناسب را دریافت کند. در هنگام چیدمان طبقات باید به نکات زیر توجه کرد: چیدمان شکلات ها را به صورت منظم انجام دهید. شکلات ها بایستی به نحوی چیده شوند که در معرض دید و قابل دسترسی آسان باشند. شکلات ها را در دسته های گوناگون بچینید. برای مثال قرار گرفتن شکلات های تلخ در یک سمت باعث می شود، مشتریان دسترسی راحت به آنها داشته باشند. طبقات را به نحوی نصب کنید که ارتفاع زیادی نداشته باشند. ارتفاع قد طبقات باید به نحوی باشد تا اکثرت مردم به آسانی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. افزون بر موارد بالا استفاده از رنگ های مناسب فروشگاه نیز می تواند، تاثیری غیر قابل انکار در ایجاد فروشگاهی شیک داشته باشد.

قفسه فروشگاهی مغازه

قفسه فروشگاهی شکلات مغازه نقشی کلیدی در نمایش بهتر و در نتیجه افزایش فروش یکی از محبوب ترین خوراکی ها در سراسر جهان است.

 

تاثیر قفسه فروشگاهی مغازه برای شکلات در افزایش فروش

 

شکلات یکی از محبوب­ترین خوراکی­ها در جهان است که به شکل­های مختلف عرضه می شود. برای نمایش بهتر شکلات از قفسه فروشگاهی مغازه شکلات استفاده میشود. از شکلات های با طرح های ساده و تلخ گرفته تا شکلات هایی با طرح ها و مزه های خاص، انواع مختلفی از شکلات در جهان عرضه می شود. فروشگاه های مواد غذایی، آجیل، خشکبار و … به طور گسترده ای شکلات را به فروش می رسانند. قفسه شکلات معمولا از جنس پلاستیک، چوب و یا فلز ساخته می شوند. و تاثیر قابل ملاحظه ای در جلب توجه مشتری دارند.

مزایای استفاده

  • کمک در نمایش بهتر شکلات ها

استفاده از این قفسه ها باعث می شود شکلات­ ها جذاب­تر شوند و در نتیجه افزایش جذابیت بصری فروش شکلات­ ها بالا میرود.

  • استفاده از فضا به شکل مناسب

استفاده از این طبقات باعث می شود تا در فضا صرفه جویی بالاتری را داشته باشیم.

در نتیجه فضای محیط با نظم بیشتری به نظر می رسد.

  • استفاده از جنس ام دی اف در این محصول باعث بازگشت نور بهتر و شیکتر دیده شدن فضا میشود.

از طرفی دیگر نسبت به نمونه­ های فلزی با ظاهر بهتری و نسبت به نمونه ­های پلاستیکی با استحکام بیشتری همراه است.

 

جدا از مزایای بالا همان طور که می دانید چیدمان قفسه فروشگاهی تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد، یک فروشگاه هرچه قدر هم که هزینه زیادی را صرف خرید تجهیزات کند، اگر چیدمان درستی نداشته باشد نمیتواند نتیجه مناسب را دریافت کند.

 

در هنگام چیدمان طبقات باید به نکات زیر توجه کرد:

 

  • چیدمان شکلات ها را به صورت منظم انجام دهید.

شکلات ها بایستی به نحوی چیده شوند که در معرض دید و قابل دسترسی آسان باشند.

  • شکلات ها را در دسته های گوناگون بچینید.

برای مثال قرار گرفتن شکلات های تلخ در یک سمت باعث می شود، مشتریان دسترسی راحت به آنها داشته باشند.

  • طبقات را به نحوی نصب کنید که ارتفاع زیادی نداشته باشند.

ارتفاع قد طبقات باید به نحوی باشد تا اکثرت مردم به آسانی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

افزون بر موارد بالا استفاده از رنگ های مناسب فروشگاه نیز می تواند، تاثیری غیر قابل انکار در ایجاد فروشگاهی شیک داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *