استفاده از قفسه راک انبار فلزی اگر با روش مناسبی انجام نپذیرد، کارآیی لازم را نخواهد داشت، اما این روش مناسب ملزم به رعایت چه نکاتی است؟ استفاده از روش FIFO در قفسه راک انبار فلزی در مقاله های پیشین در مورد کاربرد روش FIFO در انبارداری با کمک قفسه راک انبار فلزی صحبت کردیم و موارد کاربرد و مزایا و معایب این سیستم را با هم بررسی کردیم. اما در اعمال این روش در سیستم انبار داری خودمان ملزم به رعایت چه مواردی هستیم ؟ نکات مهم و قابل توجه در اعمال این سیستم انبارداری چیست؟ برای استفاده حداکثری از این سیستم بایستی به رعایت چه مواردی اهتمام ورزید؟ نکات مهم در به کارگیری روش FIFO در انبارداری رعایت دقت و حساسیت در انبارداری نیاز به یک سیستم انبارداری دقیق که موجودی انبار دائما چک شود، در این روش دیده می شود. زمان ورود و خروج کالا ها بایستی به دقت لحاظ شوند و چیزی نباید از قلم بیفتاد. بررسی روزانه و یا هفتگی موجودی کالا ها هرچه بررسی های انجام شده در مورد کالا ها و مشخصات آن بیشتر باشد، امکان ایجاد اشکال در این سیستم پایین تر می آید. افزایش آگاهی کارکنان آشنایی کارکنان انبار با این سیستم، منجر به چینش مناسب کالا ها و ورود و خروج حساب شده کالاها می شود. کمک گرفتن از نرم افزار ها برای اجرای درست این سیستم نیاز به وجود نرم افزار های انباری حس می شود. در این نرم افزار ها با ورود مشخصات و ویژگی های کالا ها از خروج کالای نادرست جلوگیری می شود. خرید به موقع کالا ها با کمک این روش از کمبود کالا یا افزایش موجودی انبار رنج نخواهید برد. شما باید هر هنگام که نیاز به خریداری کالای جدید بود، کالا های جدید را سفارش دهید. با رعایت نکات بالا شما می توانید از مزایای این روش حداکثر استفاده را کرده و معایب آنرا به حداقل برسانید.

قفسه راک فلزی انباری

استفاده از قفسه راک فلزی انباری اگر با روش مناسبی انجام نپذیرد، کارآیی لازم را نخواهد داشت، اما این روش مناسب ملزم به رعایت چه نکاتی است؟

استفاده از روش FIFO در قفسه راک فلزی انباری

 

در مقاله های پیشین در مورد کاربرد روش FIFO در انبارداری با کمک قفسه راک فلزی انباری صحبت کردیم و موارد کاربرد و مزایا و معایب این سیستم را با هم بررسی کردیم. اما در اعمال این روش در سیستم انبار داری خودمان ملزم به رعایت چه مواردی هستیم ؟ نکات مهم و قابل توجه در اعمال این سیستم انبارداری چیست؟ برای استفاده حداکثری از این سیستم بایستی به رعایت چه مواردی اهتمام ورزید؟

 

نکات مهم در به کارگیری روش FIFO در انبارداری

 

  • رعایت دقت و حساسیت در انبارداری

نیاز به یک سیستم انبارداری دقیق که موجودی انبار دائما چک شود، در این روش دیده می شود.

زمان ورود و خروج کالا ها بایستی به دقت لحاظ شوند و چیزی نباید از قلم بیفتاد.

  • بررسی روزانه و یا هفتگی موجودی کالا ها

هرچه بررسی های انجام شده در مورد کالا ها و مشخصات آن بیشتر باشد، امکان ایجاد اشکال در این سیستم پایین تر می آید.

  • افزایش آگاهی کارکنان

آشنایی کارکنان انبار با این سیستم، منجر به چینش مناسب کالا ها و ورود و خروج حساب شده کالاها می شود.

  • کمک گرفتن از نرم افزار ها

برای اجرای درست این سیستم نیاز به وجود نرم افزار های انباری حس می شود.

در این نرم افزار ها با ورود مشخصات و ویژگی های کالا ها از خروج کالای نادرست جلوگیری می شود.

  • خرید به موقع کالا ها

با کمک این روش از کمبود کالا یا افزایش موجودی انبار رنج نخواهید برد.

شما باید هر هنگام که نیاز به خریداری کالای جدید بود، کالا های جدید را سفارش دهید.

 

با رعایت نکات بالا شما می توانید از مزایای این روش حداکثر استفاده را کرده و معایب آنرا به حداقل برسانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *