استفاده از قفسه راک فلزی انبار معمولی موجب افزایش فضای مرده در محیط میشود، این فضای مرده را می توان با به کارگیری نوع ریلی، به حداقل رساند. استفاده از قفسه راک فلزی انبار ریلی تا پیش از این با قفسه راک فلزی انبار آشنا شدیم و دیدیم که این سازه به طور مخصوص برای کنترل، طبقه بندی و ایجاد نظم در کالاهای بزرگ و حجیم به کار می رود. اما به کارگیری این نوع از سازه ها در بعضی موارد که ما فضای کمی را نسبت به مقدار کالاهای خود در اختیار داریم، می تواند مشکل ساز باشد. استفاده از این نوع از سازه ها منجر به فضای از دست رفته ی زیادی به علت ایجاد راهرو ها برای عبور و مرور لیفتراک می شود. این فضای از دست رفته می تواند به فضای قابل استفاده بدل شود، در صورتیکه فضای قابل استفاده برای ایجاد راهرو ها را به حداقل رسانید. این مهم با استفاده از به کارگیری استاکر ها امکان پذیر است. اما راهکار دیگر استفاده از سیستم های ریلی برای جابه جایی قفسه ها می باشد. استفاده از قفسه ریلی در سردخانه استفاده از این سیستم به ما امکان حذف همه ی راهرو ها به جز یک مورد را می دهد. این بهینه سازی فضا به خصوص در مکان هایی مثل سردخانه های صنعتی می تواند کمک کننده باشد. در این مکان ها دیگر نیازی به سرد کردن فضای اضافی نیست. با وجود نزدیکی کالاها به یکدیگر پرت فضایی به حداقل می رسد. در نتیجه استفاده از قفسه راک ریلی هم مصرف برق به دلیل کاهش نیاز به سرمای اضافی پایین می آید، و هم عمر قطعات و دستگاه های موجود در سردخانه افزایش می یابد. این تنها یک مورد از کاربرد این نوع از قفسه ها در فضای صنعتی بود که به آن اشاره نمودیم. به طور کلی در هرنوع فضایی این سیستم می تواند کمک کننده واقع شود و خود را نشان دهد. جمع بندی با استفاده از این سیستم شما می توانید به مقابله با مقوله کمبود فضا بپردازید. با استفاده از این نوع سیستم می توانید بدون افزایش هزینه خیلی زیاد، از هزینه های آتی که متوجه سیستم انبارداری شما خواهد شد، در امان بمانید. نصب قفسه راک

قفسه راک فلزی انبار

استفاده از قفسه راک فلزی انبار معمولی موجب افزایش فضای مرده در محیط میشود، این فضای مرده را می توان با به کارگیری نوع ریلی، به حداقل رساند.

 

استفاده از قفسه راک فلزی انبار ریلی

 

تا پیش از این با قفسه راک فلزی انبار آشنا شدیم و دیدیم که این سازه به طور مخصوص برای کنترل، طبقه بندی و ایجاد نظم در کالاهای بزرگ و حجیم به کار می رود. اما به کارگیری این نوع از سازه ها در بعضی موارد که ما فضای کمی را نسبت به مقدار کالاهای خود در اختیار داریم، می تواند مشکل ساز باشد. استفاده از این نوع از سازه ها منجر به فضای از دست رفته ی زیادی به علت ایجاد راهرو ها برای عبور و مرور لیفتراک می شود. این فضای از دست رفته می تواند به فضای قابل استفاده بدل شود، در صورتیکه فضای قابل استفاده برای ایجاد راهرو ها را به حداقل رسانید. این مهم با استفاده از به کارگیری استاکر ها امکان پذیر است.

اما راهکار دیگر استفاده از سیستم های ریلی برای جابه جایی قفسه ها می باشد.

 

استفاده از قفسه ریلی در سردخانه

 

استفاده از این سیستم به ما امکان حذف همه ی راهرو ها به جز یک مورد را می دهد.

این بهینه سازی فضا به خصوص در مکان هایی مثل سردخانه های صنعتی می تواند کمک کننده باشد.

در این مکان ها دیگر نیازی به سرد کردن فضای اضافی نیست.

با وجود نزدیکی کالاها به یکدیگر پرت فضایی به حداقل می رسد.

در نتیجه استفاده از قفسه راک ریلی هم مصرف برق به دلیل کاهش نیاز به سرمای اضافی پایین می آید.

هم عمر قطعات و دستگاه های موجود در سردخانه افزایش می یابد.

این تنها یک مورد از کاربرد این نوع از قفسه ها در فضای صنعتی بود که به آن اشاره نمودیم.

به طور کلی در هرنوع فضایی این سیستم می تواند کمک کننده واقع شود و خود را نشان دهد.

 

جمع بندی

 

با استفاده از این سیستم شما می توانید به مقابله با مقوله کمبود فضا بپردازید.

با استفاده از این سیستم می توانید بدون افزایش هزینه زیاد از هزینه های آتی ذکر شده، در امان بمانید.

نصب قفسه راک

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *