استفاده از قفسه راک فلزی نو در کنار سیستم های مدیریت انبار، مزایای بسیاری را می تواند برای انبار به همراه داشته باشد. اما آن مزایا چه هستند؟ قفسه راک فلزی نو و سیستم WMS در مقاله های پیشین با نرم افزار های WMS، مشخصات نحوه عملکرد و برخی از مزایای آنها آشنا شدیم و دیدیم که استفاده از این نرم افزار ها در کنار قفسه راک فلزی نو و یا سایر قفسه های انباری تا چه اندازه می تواند در نحوه مدیریت انبار تاثیر گذار باشد، در این مقاله به بررسی مزایا و نتایجی می پردازیم که استفاده از این نرم افزار ها می تواند برای شما به ارمغان آورد، با ما همراه باشید. مزایای استفاده از WMS یکپارچه سازی فرآیند های انبارداری تمامی فرآیند های ورود و خروج کالا ها و جا به جایی آنها زیر نظر این سیستم ها انجام می شود. کاهش استفاده از نیروی انسانی با توجه به اضافه شدن این نرم افزار ها به سیستم های انبارداری نیاز به نظارت و وجود نیروی انسانی کاهش می یابد. قابلیت تغییر با توجه به وجود قابلیت شخصی سازی در این نرم افزار ها بسته به نیاز های انبار، هماهنگی بیشتری ایجاد می شود. کاهش هزینه در نتیجه افزایش دقت، هدر رفت منابع به حداقل می رسدو هزینه های انبارداری کاهش می یابد. بهبود سرعت با خودکارسازی وظایف، خطاهای انسانی به حداقل می رسد و در نتیجه سرعت انجام کارها بالا می رود. جلب نظر مشتری افزایش سرعت و دقت در امر ارسال اجناس به مشتری، رضایت مشتریان را افزایش می دهد. بهبود مدیریت موجودی انبار وجود شفافیت و دقت بالا در گزارش ها، منجر به نظارت کامل بر روی موجودی کالا ها خواه شد. آگاهی مناسب از میزان موجودی، تعداد کالاهای مورد نیاز برای خریداری را مشخص خواهد کرد. پیش بینی زمان اتمام کالاها با توجه به آگاهی بالا از مدت زمان اتمام کالاهای خریداری شده، می توان مقدار کالاهای مورد نیاز آتی و زمان آنها را تخمین زد در نتیجه می تواند در زمان مناسبتر و با قیمت بهتر کالای مورد نظر را تهیه کرد.

قفسه راک فلزی نو

استفاده از قفسه راک فلزی نو در کنار سیستم های مدیریت انبار، مزایای بسیاری را می تواند برای انبار به همراه داشته باشد. اما آن مزایا چه هستند؟

 

قفسه راک فلزی نو و سیستم WMS

 

در مقاله های پیشین با نرم افزار های WMS، مشخصات نحوه عملکرد و برخی از مزایای آنها آشنا شدیم و دیدیم که استفاده از این نرم افزار ها در کنار قفسه راک فلزی نو و یا سایر قفسه های انباری تا چه اندازه می تواند در نحوه مدیریت انبار تاثیر گذار باشد، در این مقاله به بررسی مزایا و نتایجی می پردازیم که استفاده از این نرم افزار ها می تواند برای شما به ارمغان آورد، با ما همراه باشید.

 

مزایای استفاده از WMS

 

  • یکپارچه سازی فرآیند های انبارداری

تمامی فرآیند های ورود و خروج کالا ها و جا به جایی زیر نظر این سیستم ها انجام می شود.

  • کاهش استفاده از نیروی انسانی

با توجه به اضافه شدن این نرم افزار ها به سیستم های انبارداری نیاز به نظارت و وجود نیروی انسانی کاهش می یابد.

  • قابلیت تغییر

با توجه به وجود قابلیت شخصی سازی در این نرم افزار ها بسته به نیاز های انبار، هماهنگی بیشتری ایجاد می شود.

  • کاهش هزینه

در نتیجه افزایش دقت، هدر رفت منابع به حداقل می رسدو هزینه های انبارداری کاهش می یابد.

  • بهبود سرعت

با خودکارسازی وظایف، خطاهای انسانی به حداقل می رسد و در نتیجه سرعت انجام کارها بالا می رود.

  • جلب نظر مشتری

افزایش سرعت و دقت در امر ارسال اجناس به مشتری، رضایت مشتریان را افزایش می دهد.

  • بهبود مدیریت موجودی انبار

وجود شفافیت و دقت بالا در گزارش ها، منجر به نظارت کامل بر روی موجودی کالا ها خواه شد.

آگاهی مناسب از میزان موجودی، تعداد کالاهای مورد نیاز برای خریداری را مشخص خواهد کرد.

  • پیش بینی زمان اتمام کالاها

با توجه به آگاهی بالا از مدت زمان اتمام کالاهای خریداری شده، می توان مقدار کالاهای مورد نیاز آتی و زمان آنها را تخمین زد در نتیجه می تواند در زمان مناسبتر و با قیمت بهتر کالای مورد نظر را تهیه کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *