استفاده از قفسه مشبک فلزی انباری همراه با روش HIFO می تواند مزایای بسیاری را پدید آورد، به خصوص اگر این روش به صورت بهینه شده استفاده شود. قفسه مشبک فلزی انباری و نکات بهینه سازی روش HIFO تا اینجا با روش HIFO، مزایا، معایب  و کاربردهای آن آشنا شدیم و دیدیم که استفاده از روش HIHO در قفسه مشبک فلزی انباری و یا هر نوع قفسه انباری دیگری می تواند منجر به ایجاد نظم و افزایش سودآوری در آن کارخانه یا شرکت بشود. حال اگر چنانچه این روش را به صورت بهینه شده و با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود و آموزش آن به پرسنل استفاده کنیم، آنگاه از حداکثر توانایی های این روش برای رسیدن به یک سیستم انبارداری مناسب استفاده کرده ایم. با ما همراه باشید. نکات حائز اهمیت برای اعمال بهینه روش HIFO آگاهی و درک کامل از ویژگی های این روش رسیدن به آگاهی مناسب از این روش در مسئولان سیستم انبارداری منجر به اعمال بهینه این روش می شود. آموزش پرسنل آموزش موارد لازم به پرسنل و ایجاد آگاهی در آنها باعث اعمال بهینه این روش در انباری می شود. ایجاد هماهنگی لازم بین کارکنان در این روش جا به جایی و چینش کالا ها طبق اصول صورت می گیرد. جا به جایی کالا ها بدون در نظر گرفتن اصول این روش منجر به اعمال نادرست این روش می شود. این اعمال نادرست منجر به ایجاد اشتباه در تعیین کالای خروجی می شود. احتیاج به فضای مناسب به خصوص در هنگام نوسانات قیمت، تعداد قفسه ها بایستی به نحوی باشد که بتوان کالاها را به ترتیب قیمت در قفسه های متفاوت چید. استخدام یک فرد متخصص و با سابقه در اجرای این روش استفاده از یک فرد متخصص و با سابقه منجر به حذف چالش های این روش خواهد شد. ترکیب این روش با سایر روش های انبارداری استفاده از این روش در کنار روش های مثل LIFO  و FIFO منجر به ارتقای سیستم انبارداری خواهد شد.

قفسه مشبک فلزی انباری

استفاده از قفسه مشبک فلزی انباری همراه با روش HIFO می تواند مزایای بسیاری را پدید آورد، به خصوص اگر این روش به صورت بهینه شده استفاده شود.

 

قفسه مشبک فلزی انباری و نکات بهینه سازی روش HIFO

 

تا اینجا با روش HIFO، مزایا، معایب  و کاربردهای آن آشنا شدیم و دیدیم که استفاده از روش HIHO در قفسه مشبک فلزی انباری و یا هر نوع قفسه انباری دیگری می تواند منجر به ایجاد نظم و افزایش سودآوری در آن کارخانه یا شرکت بشود. حال اگر چنانچه این روش را به صورت بهینه شده و با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود و آموزش آن به پرسنل استفاده کنیم، آنگاه از حداکثر توانایی های این روش برای رسیدن به یک سیستم انبارداری مناسب استفاده کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

نکات حائز اهمیت برای اعمال بهینه روش HIFO

 

  • آگاهی و درک کامل از ویژگی های این روش

رسیدن به آگاهی مناسب از این روش در مسئولان سیستم انبارداری منجر به اعمال بهینه این روش می شود.

  • آموزش پرسنل

آموزش موارد لازم به پرسنل و ایجاد آگاهی در آنها باعث اعمال بهینه این روش در انباری می شود.

  • ایجاد هماهنگی لازم بین کارکنان

در این روش جا به جایی و چینش کالا ها طبق اصول صورت می گیرد.

جا به جایی کالا ها بدون در نظر گرفتن اصول این روش منجر به اعمال نادرست این روش می شود.

این اعمال نادرست منجر به ایجاد اشتباه در تعیین کالای خروجی می شود.

  • احتیاج به فضای مناسب

به خصوص در هنگام نوسانات قیمت، تعداد قفسه ها بایستی به نحوی باشد که بتوان کالاها را به ترتیب قیمت در قفسه های متفاوت چید.

  • استخدام یک فرد متخصص و با سابقه در اجرای این روش

استفاده از یک فرد متخصص و با سابقه منجر به حذف چالش های این روش خواهد شد.

  • ترکیب این روش با سایر روش های انبارداری

استفاده از این روش در کنار روش های مثل LIFO  و FIFO منجر به ارتقای سیستم انبارداری خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *