امروزه استفاده از پنل پشت در قفسه فلزی مغازه سوپری بسیار متداول شده است، اما آیا این استفاده صرفا برای زیبایی است؟ استفاده از پانل پشت در قفسه فلزی مغازه سوپری تا اینجا با دلیل استفاده از پنل پشت در قفسه فلزی مغازه سوپری آشنا شدیم و برخی از مزایای آن را نیز با هم ذکر کردیم. پیش از این دیدیم که استفاده از پانل های پشت جدا از زیبایی ظاهری و چشم نوازی که ایجاد خواهد کرد منجر به افزایش استحکام و پایداری در ستون های نگه دارنده طبقات خواهد شد، در کنار آن به برخی از مزایای دیگر این وسیله نیز پرداختیم و آنها را از همه جهت مورد بررسی قرار دادیم، اما آیا استفاده از این نوع از پنل ها صرفا برای خریدار مزایا به همراه دارد و عاری از هرگونه عیب و نقصی است؟ در این مقاله به بررسی معایب پانل های پشت می پردازیم تا بتوانیم به طور همه جانبه این محصول را مورد بررسی قرار داده و قضاوت بی طرفی را داشته باشیم. معایب استفاده از پانل پشت ایجاد هزینه بالاتر استفاده از پانل های پشت منجر به صرف هزینه های اضافی خواهد شد. تاثیر منفی بر روی گردش هوا با توجه به بسته شدن انتهای طبقات قفسه ها، مانعی در برابر گردش هوا قرار می گیرد. این امر به خصوص در فروشگاه هایی که دارای طبقه های وسط بلند هستند، نمود پیدا می کند. ایجاد مانع در دسترسی با توجه به پوشاندن پشت طبقات، دسترسی به کلید هاو پریز های برق سخت و تا حدودی ناممکن می شود. کاهش دید نسبت به مشتری با توجه به پوشانده شدن طبقات، دید فروشنده نسبت به ردیف پشتی ناممکن می شود. بنابراین راهنمایی مشتری و یا در نظر گرفتن رفتار آنها ناممکن می شود. اضافه کردن بار اضافی به سیستم اضافه بار ناشی از پانلها بایستی توسط ستونها مهار شود، که  استحکام ستون ها را کاهش می دهد.

قفسه فلزی مغازه سوپری

امروزه استفاده از پنل پشت در قفسه فلزی مغازه سوپری بسیار متداول شده است ، اما آیا این استفاده صرفا برای زیبایی می باشد یا خیر؟

 

استفاده از پانل پشت در قفسه فلزی مغازه سوپری

 

تا اینجا با دلیل استفاده از پنل پشت در قفسه فلزی مغازه سوپری آشنا شدیم و برخی از مزایای آن را نیز با هم ذکر کردیم. پیش از این دیدیم که استفاده از پانل های پشت جدا از زیبایی ظاهری و چشم نوازی که ایجاد خواهد کرد منجر به افزایش استحکام و پایداری در ستون های نگه دارنده طبقات خواهد شد، در کنار آن به برخی از مزایای دیگر این وسیله نیز پرداختیم و آنها را از همه جهت مورد بررسی قرار دادیم، اما آیا استفاده از این نوع از پنل ها صرفا برای خریدار مزایا به همراه دارد و عاری از هرگونه عیب و نقصی است؟ در این مقاله به بررسی معایب پانل های پشت می پردازیم تا بتوانیم به طور همه جانبه این محصول را مورد بررسی قرار داده و قضاوت بی طرفی را داشته باشیم.

 

معایب استفاده از پانل پشت

 

  • ایجاد هزینه بالاتر

استفاده از پانل های پشت منجر به صرف هزینه های اضافی خواهد شد.

  • تاثیر منفی بر روی گردش هوا

با توجه به بسته شدن انتهای طبقات قفسه ها، مانعی در برابر گردش هوا قرار می گیرد.

این امر به خصوص در فروشگاه هایی که دارای طبقه های وسط بلند هستند، نمود پیدا می کند.

  • ایجاد مانع در دسترسی

با توجه به پوشاندن پشت طبقات، دسترسی به کلید هاو پریز های برق سخت و تا حدودی ناممکن می شود.

  • کاهش دید نسبت به مشتری

با توجه به پوشانده شدن طبقات، دید فروشنده نسبت به ردیف پشتی ناممکن می شود.

بنابراین راهنمایی مشتری و یا در نظر گرفتن رفتار آنها ناممکن می شود.

  • اضافه کردن بار اضافی به سیستم

اضافه بار ناشی از پانلها بایستی توسط ستونها مهار شود، که  استحکام ستون ها را کاهش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *