عامل بسیار مهم دیگر که در افزایش قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6 تاثیر گذاری فراوان دارد و بخش عمده آن را شامل می شود پانل پشت یا صفحه پشت است.

قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6

عامل بسیار مهم دیگر که در افزایش قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6 تاثیر فراوان دارد و بخش عمده آن را شامل می شود پانل پشت یا صفحه پشت است.

پانل پشت در قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6 چه کاره است؟

ابعاد این صفحه فلزی در حالت استاندارد 95*30 سانتی متر می باشد. تعداد مورد نیاز برای قفسه های دوطرفه با ارتفاع 160 سانتیمتر 10 عدد و برای قفسه فروشگاهی یکطرفه با ارتفاع 220 سانتیمتر 8 عدد می باشد. افزایش این قطعه با توجه به تعداد مورد نیاز مصرف سبب افزایش قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6 خواهد شد. وظیفه اصلی آن دو مورد می باشد. الف) به عنوان نگهدارنده ستون ها است و بارهای افقی را کنترل می نماید. در واقع نقش مهار بند را در سازه دارد و از انحراف قفسه به طرفین جلوگیری می نماید. ب) نقش بعدی صفحه پشت جهت ایجاد نما و زیبایی کار بوده و جلوه ای یک دست ایجاد می کند.

 

سایر دلایل استفاده از پانل پشت در قفسه هایپری و قفسه فروشگاهی مغازه سوپرمارکت :

پ) علت بعدی استفاده این بوده که بین ستون خود ایستا به اندازه ضخامت ستون فاصله باقی خواهد ماند، از آنجا اقلام مورد کاربرد در مغازه های سوپرمارکتی عمدتا کوچک هستند خطر سقوط از قسمت پشت وجود داشته که مانع آن می شود. ت) در مواردی به صورت پانچ شده صفحات پشت ساخته می شوند و بر روی قفسه های خود ایستا نصب می گردند در این حالت با نصب رگال های شاخه ای به عنوان استند کار آیی پیدا خواهند کرد. ث) با توجه به ایجاد ایستایی بدون نیاز به اتکا به دیوار و یا اتصال به قسمتی دیگر از سازه اصلی ساختمان می توانند نقش پارتیشن یا جدا کننده را داشته باشند.

عامل بسیار مهم دیگر که در افزایش قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6 تاثیر گذاری فراوان دارد و بخش عمده آن را شامل می شود پانل پشت یا صفحه پشت است.

قیمت قفسه فلزی هایپرمارکت جدید 6 اجرا شده با توری مش

راه حلی برای کاهش قیمت قفسه هایپری وجود دارد؟

با توجه به ضرورت استفاده از پانل پشت در قفسه بندی خود ایستا و عدم حذف کامل چند راه حل وجود دارد که در اینجا به 3 مورد اشاره ای گذرا می نماییم. راه حل اول استفاده حداقلی از صفحه پشت می باشد. برای یک قفسه دوطرفه حداقل 4 عدد (در هر سمت 2 عدد) و برای قفسه یکطرفه خود ایستا حداقل 2 عدد در یکی در پایینترین نقطه و یکی دیگر در بالاترین حد ستون نیاز به نصب می باشد. این کار ایرادات خاص خود را دارد. راه حل بعدی استفاده توری شبکه بندی شده است، که راه حلی بهتر به نسبت سایر راه کارها می باشد. راه حلی دیگر نیز وجود دارد که چندان مورد استقبال نمی باشد و آن استفاده از تسمه و یا کابل های مهار بند می باشد. این شیوه بیشتر به دلیل ظاهر نامناسب مورد استقبال و توجه واقع نشده است.

روش های دیگر از جمله میله های مهار افقی و گوشه نیز به همین دلیل رد شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خرید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *