برای استفاده مناسب از قفسه سوپری فروشگاهی فلزی و افزایش فروش از این طریق بایستی نظم در استفاده از این وسیله را رعایت کرد. قفسه فروشگاهی سوپر مارکت فلزی مغازه در مقاله های پیشین به نحوه ایجاد نظم در سیستم طبقه بندی محصولات پرداختیم و نکاتی مهم و اصولی را در ارتباط با مرتب نگه داشتن فضا ذکر کردیم و استفاده از قفسه سوپری فروشگاهی فلزی را به عنوان لازمه این ایجاد نظم بیان کردیم. حال در ابتدا به ذکر نکاتی چند در مورد نحوه ایجاد نظم در فضا می پردازیم و بعد از آن به نحوه القای این نظم به مشتری که مطلبی بسیار مهم در جذب و حفظ مشتری است می پردازیم. با ما همراه باشید. نکاتی کلیدی ایجاد نظم در دکان تمیز کاری روزانه در ارتباط با تمیز کاری روزانه بسیار تامل کنید. در ساعات ابتدایی صبح که انرژی کارکنان بالاست و تعداد مشتری کم است، می توان قفسه ها را گردگیری کرد، کالا ها را مرتب نمود، آشغال ها و یا کالا های نامناسب را از دسترس مشتری دور کرد  و ... . آموزش مناسب فروشنده ها به کارکنان و مسئولان فروش خود نحوه تمیز و با نظم نگاه داشتن فضای خود را آموزش دهید. استفاده از تجهیزات برای ایجاد نظم از ابزار ها و وسایل مانند قفسه فلزی، سبدها و استند های مختلف برای ایجاد نظم در دکان می توان استفاده کرد. قرار دادن پاداش برای پیشنهادی برای بهبود نظم سیستم برای کارکنان با حوصله بالا در ایجاد نظم در دکان، پاداش هایی درخور را در نظر بگیرید. این عمل باعث ایجاد نوعی رقابت در بین کارکنانتان خواهد شد. به علاوه می تواند برای پیشنهاد های مناسب در ایجاد نظم در سیستم پاداش هایی را در نظر بگیرید. استفاده از علائم و لیبل های مناسب در لیبل کالا های مختلف مشخصات محصول مورد نظر را ذکر کنید. این عمل مانع از سردرگمی خریدار خواهد شد. طبقه بندی مناسب با استفاده از قفسه فلزی می توان کالاهای با مشخصات یکسان را در یک سمت قرار داد و کالا ها را به نحوی طبقه بندی کرد. با رعایت این نکات می توان برای داشتن فضایی با نظم بالا اهتمام ورزید، اما آیا همین رعایت همین نکات کافی هستند؟ پاسخ این سوال منفی است. این نظم و انضباط باید به نحوی باشد تا به چشم مشتری بیاید. این امر لازمه ی رعایت نکاتی است که در مقاله القای حس نظم به مشتری به آن خواهیم پرداخت.

قفسه سوپری فروشگاهی فلزی

برای استفاده مناسب از قفسه سوپری فروشگاهی فلزی و افزایش فروش از این طریق بایستی نظم در استفاده از این وسیله را رعایت کرد.

 

قفسه فروشگاهی سوپر مارکت فلزی مغازه

 

در مقاله های پیشین به نحوه ایجاد نظم در سیستم طبقه بندی محصولات پرداختیم و نکاتی مهم و اصولی را در ارتباط با مرتب نگه داشتن فضا ذکر کردیم و استفاده از قفسه سوپری فروشگاهی فلزی را به عنوان لازمه این ایجاد نظم بیان کردیم. حال در ابتدا به ذکر نکاتی چند در مورد نحوه ایجاد نظم در فضا می پردازیم و بعد از آن به نحوه القای این نظم به مشتری که مطلبی بسیار مهم در جذب و حفظ مشتری است می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

نکاتی کلیدی ایجاد نظم در دکان

 

  • تمیز کاری روزانه

در ارتباط با تمیز کاری روزانه بسیار تامل کنید.

در ساعات ابتدایی صبح که انرژی کارکنان بالاست و تعداد مشتری کم است، می توان قفسه ها را گردگیری کرد، کالا ها را مرتب نمود، آشغال ها و یا کالا های نامناسب را از دسترس مشتری دور کرد  و … .

  • آموزش مناسب فروشنده ها

به کارکنان و مسئولان فروش خود نحوه تمیز و با نظم نگاه داشتن فضای خود را آموزش دهید.

  • استفاده از تجهیزات برای ایجاد نظم

از ابزار ها و وسایل مانند قفسه فلزی، سبدها و استند های مختلف برای ایجاد نظم در دکان می توان استفاده کرد.

  • قرار دادن پاداش برای پیشنهادی برای بهبود نظم سیستم

برای کارکنان با حوصله بالا در ایجاد نظم در دکان، پاداش هایی درخور را در نظر بگیرید.

این عمل باعث ایجاد نوعی رقابت در بین کارکنانتان خواهد شد.

به علاوه می تواند برای پیشنهاد های مناسب در ایجاد نظم در سیستم پاداش هایی را در نظر بگیرید.

  • استفاده از علائم و لیبل های مناسب

در لیبل کالا های مختلف مشخصات محصول مورد نظر را ذکر کنید.

این عمل مانع از سردرگمی خریدار خواهد شد.

  • طبقه بندی مناسب

با استفاده از قفسه فلزی می توان کالاهای با مشخصات یکسان را در یک سمت قرار داد.

با رعایت این نکات می توان برای داشتن فضایی با نظم بالا اهتمام ورزید، اما آیا همین رعایت همین نکات کافی هستند؟

پاسخ این سوال منفی است.

این نظم و انضباط باید به نحوی باشد تا به چشم مشتری بیاید.

این امر لازمه ی رعایت نکاتی است که در مقاله القای حس نظم به مشتری به آن خواهیم پرداخت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *