استفاده از قفسه راک انباری فلزی بازویی شما را در نگهداری از اجناس شاخه ای یاری خواهد کرد، اما این وسیله چه مزایایی را به همراه خواهد داشت؟ استفاده از قفسه راک انباری فلزی تا اینجا با انواع قفسه راک انباری فلزی آشنا شده ایم. استفاده از قفسه راک بازویی که یکی از انواع آن میباشد، برای نگه داری محصولات شاخه ای و پروفیلی توصیه میشود. این سازه از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که تیر یک سرگیردار یکی از آن اجزاء می باشد، اما استفاده از این تیر، چه مزایا و معایبی را می تواند داشته باشد و آیا این انتخاب برای ایجاد سیستم نگه داری قطعات شاخه ای مناسب است یا خیر؟ مزایای استفاده از تیر یک سرگیردار فضای بیشتر برای نگه داری استفاده از تیر یک سرگیردار، با توجه به حذف قسمت های جلویی فضای بیشتری را در اختیار شما بگذارد. با توجه به قابلیت اجرا این سازه تا 4.5 متر، این سازه تا حدود زیادی فضای انبار را بهینه میکند. آسان کردن بارگذاری تیرها ی یک سر گیر دار با توجه به عدم وجود مانع و یا ستون در جلوی قفسه بارگذاری و تخلیه آسانی را به همراه دارند. با استفاده از جرثقیل و یا لیفتراک بدون نگران بابت حساسیت کار می توان کالا ها ار جا به جا کرد. عدم سقوط اجسام با توجه به استفاده از لوله هایی بیست سانتی در جلوی باوزها خطر سقوط اجسام از بین می رود. معایب نیاز به وجود متخصص با توجه به حساسیت این نوع سازه بهتر است از متخصص برای نصبشان استفاده کنیم. نیاز به تثبیت سازه بر روی زمین این سازه ها برای پایداری نیاز به اتصال محکم بر روی زمین دارند. نیاز به نگه داری و بررسی دوره ای به علت امکان ایجاد برخورد تجهیزات انبارداری با ستون های سازه نیاز به بررسی دوره ای دیده میشود. استفاده از راک بازویی در کل با توجه به مزایایی که ایجاد می کند، بسیار توجیه پذیر است. در صورت داشتن هرگونه سوال در فرآیند طراحی تا اجرا کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. نصب قفسه راک

قفسه راک انباری فلزی

استفاده از قفسه راک انباری فلزی بازویی شما را در نگهداری از اجناس شاخه ای یاری خواهد کرد، اما این وسیله چه مزایایی را به همراه خواهد داشت؟

استفاده از قفسه راک انباری فلزی

 

تا اینجا با انواع قفسه راک انباری فلزی آشنا شده ایم. استفاده از قفسه راک بازویی که یکی از انواع آن میباشد، برای نگه داری محصولات شاخه ای و پروفیلی توصیه میشود. این سازه از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که تیر یک سرگیردار یکی از آن اجزاء می باشد، اما استفاده از این تیر، چه مزایا و معایبی را می تواند داشته باشد و آیا این انتخاب برای ایجاد سیستم نگه داری قطعات شاخه ای مناسب است یا خیر؟

 

مزایای استفاده از تیر یک سرگیردار

 

  • فضای بیشتر برای نگه داری

استفاده از تیر یک سرگیردار، با توجه به حذف قسمت های جلویی فضای بیشتری را در اختیار شما بگذارد.

با توجه به قابلیت اجرا این سازه تا 4.5 متر، این سازه تا حدود زیادی فضای انبار را بهینه میکند.

  • آسان کردن بارگذاری

تیرها ی یک سر گیر دار با توجه به عدم وجود مانع و یا ستون در جلوی قفسه بارگذاری و تخلیه آسانی را به همراه دارند.

با استفاده از جرثقیل و یا لیفتراک بدون نگران بابت حساسیت کار می توان کالا ها ار جا به جا کرد.

  • عدم سقوط اجسام

با توجه به استفاده از لوله هایی بیست سانتی در جلوی باوزها خطر سقوط اجسام از بین می رود.

 

معایب

 

  • نیاز به وجود متخصص

با توجه به حساسیت این نوع سازه بهتر است از متخصص برای نصبشان استفاده کنیم.

  • نیاز به تثبیت سازه بر روی زمین

این سازه ها برای پایداری نیاز به اتصال محکم بر روی زمین دارند.

  • نیاز به نگه داری و بررسی دوره ای

به علت امکان ایجاد برخورد تجهیزات انبارداری با ستون های سازه نیاز به بررسی دوره ای دیده میشود.

 

استفاده از راک بازویی در کل با توجه به مزایایی که ایجاد می کند، بسیار توجیه پذیر است.

در صورت داشتن هرگونه سوال در فرآیند طراحی تا اجرا کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

نصب قفسه راک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *