اکثرا قفسه فلزی قدیمی شیک را با رنگ طوسی منحصر به فردش به خاطر می آوریم، اما علت و مزایای استفاده از این رنگ طوسی چیست؟ فلسفه رنگ طوسی قفسه فلزی قدیمی شیک تا کنون با قفسه فلزی قدیمی شیک آشنا شدیم و کاربرد های آن را با هم بررسی کردیم اما این نوع از قفسه ها به طور معمول با رنگ طوسی در اطرافمان دیده می شوند، فلسفه استفاده از این رنگ چیست که تا این حد آنرا متداول کرده است؟ آیا صرفا امری تصادفی بوده است یا با توجه به مزایای این رنگ، استفاده از آن تا این حد متداول شده است؟ دلایل متداول شدن رنگ طوسی در قفسه های انباری ایجاد فضایی آرام با توجه به ماهیت آرام این رنگ، استفاده از آن باعث ایجاد فضایی آرام و دلنشین می شود. نیاز پایین به تمیز کاری به دلیل آنکه رنگ طوسی نه مانند رنگ های روشن به راحتی کثیف می شود و نه مانند رنگ مشکی گرد و غبار را بر روی خود نشان می دهد، این رنگ تا حد زیادی مناسب فضا های پر گرد و غبار و صنعتی است. هماهنگی زیاد با رنگ های دیگر به علت ماهیت خنثی آن، این رنگ با رنگی در تضاد نیست و به آسانی با باقی رنگ ها هماهنگ خواهد شد. عدم نیاز به صرف هزینه زیاد برای نورپردازی هزینه پایین با توجه به متداول بودن این رنگ در این زمینه، قیمت تمام شده آن در مقایسه با رنگ های خاص تر پایین تر است. نزدیک بودن این رنگ به رنگ فلز با توجه به نزدیکی این رنگ با رنگ فلز به کار رفته در صفحات در صورت رنگ پریدگی نمای نامناسبی ایجاد نخواهد کرد. جمع بندی رنگ طوسی با توجه به آنکه استفاده از این رنگ تا سالیان طولانی متداول بوده است، حسی از اصالت را در بیننده آن ایجاد می کند. این رنگ نماد پختگی، ثبات و قدتمندی است، که می تواند در نشان دادن سابقه کسب و کارتان مفید واقع شود، در نهایت یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در انبار این رنگ می تواند باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

قفسه فلزی قدیمی شیک

اکثرا قفسه فلزی قدیمی شیک را با رنگ طوسی منحصر به فردش به خاطر می آوریم، اما علت و مزایای استفاده از این رنگ طوسی چیست؟

فلسفه رنگ طوسی قفسه فلزی قدیمی شیک

 

تا کنون با قفسه فلزی قدیمی شیک آشنا شدیم و کاربرد های آن را با هم بررسی کردیم اما این نوع از قفسه ها به طور معمول با رنگ طوسی در اطرافمان دیده می شوند، فلسفه استفاده از این رنگ چیست که تا این حد آنرا متداول کرده است؟ آیا صرفا امری تصادفی بوده است یا با توجه به مزایای این رنگ، استفاده از آن تا این حد متداول شده است؟

 

دلایل متداول شدن رنگ طوسی در قفسه های انباری

 

  • ایجاد فضایی آرام

با توجه به ماهیت آرام این رنگ، استفاده از آن باعث ایجاد فضایی آرام و دلنشین می شود.

  • نیاز پایین به تمیز کاری

به دلیل آنکه رنگ طوسی نه مانند رنگ های روشن به راحتی کثیف می شود و نه مانند رنگ مشکی گرد و غبار را بر روی خود نشان می دهد، این رنگ تا حد زیادی مناسب فضا های پر گرد و غبار و صنعتی است.

  • هماهنگی زیاد با رنگ های دیگر

به علت ماهیت خنثی آن، این رنگ با رنگی در تضاد نیست و به آسانی با باقی رنگ ها هماهنگ خواهد شد.

  • عدم نیاز به صرف هزینه زیاد برای نورپردازی
  • هزینه پایین

با توجه به متداول بودن این رنگ در این زمینه، قیمت تمام شده آن در مقایسه با رنگ های خاص تر پایین تر است.

  • نزدیک بودن این رنگ به رنگ فلز

با توجه به نزدیکی این رنگ با رنگ فلز به کار رفته در صفحات در صورت رنگ پریدگی نمای نامناسبی ایجاد نخواهد کرد.

 

جمع بندی

 

رنگ طوسی با توجه به آنکه استفاده از این رنگ تا سالیان طولانی متداول بوده است، حسی از اصالت را در بیننده آن ایجاد می کند. این رنگ نماد پختگی، ثبات و قدتمندی است، که می تواند در نشان دادن سابقه کسب و کارتان مفید واقع شود، در نهایت یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در انبار این رنگ می تواند باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *