در فرآیند تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری، دو جزء اصلی وجود دارد، ستون و طبقه. ستون ها دارای دو شیار بر روی خود هستند، اما به چه علت ؟ علت شیارزنی ستون ها در فرآیند تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری قفسه های فلزی یکی از مهم ترین وسایل مغازه هستند که جلوه خاصی به مغازه می بخشند. یکی از بخش های مهم این وسایل هنگام تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری ستون ها هستند. ستون ها در مرحله تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری، شیارزنی می شوند، این شیار ها به منظور قرارگیری صفحات بر روی یکدیگر به کار می روند، اما استفاده از این شیار ها چه کارایی های دیگری را به سازه اضافه می کنند؟ کارایی شیارها تنظیم ارتفاع طبقات شیار ها این امکان را به شما می دهند که صفحه خود را در هر ارتفاعی نصب کنید. نصب آسان شیار ها به نصب آسان قفسه ها بدون نیاز به ابزاری خاص کمک می کنند. اتصال محکم شیارها بین صفحه ها و ستون ها اتصال محکمی را برقرار می کنند. عدم لغزش شیارها از لغزش و سقوط صفحات به داخل دکان جلوگیری می کنند. شکل شیار شیار ها با توجه به کاربرد قفسه ها در شکل های مختلف وجود دارند. در نوع دیواری، آنها به شکل های خطی وجود دارند و در نوع خود ایستا چه در حالت یک طرفه و چه در حالت دو طرفه به صورت حرف H هستند. جمع بندی استفاده از شیار ها در ستون های دیواری و خود ایستا با توجه به موارد بالا امری پر اهمیت است. گذاشتن و برداشتن آسان زاویه ها در محل خود و یا هم چنین گذاشتن و برداشتن آسان محصولات بر روی طبقات، همه و همه نیازمند وجود این شیار ها هستند. اگر این شیار ها درست ایجاد نشوند و یا دارای ترک باشند، آن وقت است که اهمیت خود را نشان می دهند و فضای یک دکان را چه از لحاظ ایمنی و چه از لحاظ زیبایی تحت تاثیر خود قرار می دهند.

تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری

در فرآیند تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری، دو جزء اصلی وجود دارد، ستون و طبقه. ستون ها دارای دو شیار بر روی خود هستند، اما به چه علت ؟

 

علت شیارزنی ستون ها در فرآیند تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری

 

قفسه های فلزی یکی از مهم ترین وسایل مغازه هستند که جلوه خاصی به مغازه می بخشند. یکی از بخش های مهم این وسایل هنگام تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری ستون ها هستند. ستون ها در مرحله تولید قفسه فروشگاهی مغازه سوپری، شیارزنی می شوند، این شیار ها به منظور قرارگیری صفحات بر روی یکدیگر به کار می روند، اما استفاده از این شیار ها چه کارایی های دیگری را به سازه اضافه می کنند؟

 

کارایی شیارها

 

  • تنظیم ارتفاع طبقات

شیار ها این امکان را به شما می دهند که صفحه خود را در هر ارتفاعی نصب کنید.

  • نصب آسان

شیار ها به نصب آسان قفسه ها بدون نیاز به ابزاری خاص کمک می کنند.

  • اتصال محکم

شیارها بین صفحه ها و ستون ها اتصال محکمی را برقرار می کنند.

  • عدم لغزش

شیارها از لغزش و سقوط صفحات به داخل دکان جلوگیری می کنند.

  • شکل شیار

شیار ها با توجه به کاربرد قفسه ها در شکل های مختلف وجود دارند.

در نوع دیواری، آنها به شکل های خطی وجود دارند و در نوع خود ایستا چه در حالت یک طرفه و چه در حالت دو طرفه به صورت حرف H هستند.

 

جمع بندی

استفاده از شیار ها در ستون های دیواری و خود ایستا با توجه به موارد بالا امری پر اهمیت است. گذاشتن و برداشتن آسان زاویه ها در محل خود و یا هم چنین گذاشتن و برداشتن آسان محصولات بر روی طبقات، همه و همه نیازمند وجود این شیار ها هستند. اگر این شیار ها درست ایجاد نشوند و یا دارای ترک باشند، آن وقت است که اهمیت خود را نشان می دهند و فضای یک دکان را چه از لحاظ ایمنی و چه از لحاظ زیبایی تحت تاثیر خود قرار می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *