قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری با توجه به قیمت مناسب بسیار متداول شده است، اما این سازه ها تا چه اندازه در برابر تکان های شدید مقاومت دارند. تاثیر تکان های شدید بر قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری با توجه به استحکام بالا و قیمت مناسبش بسیار متداول شده است. این سازه ها تبدیل به تجهیزاتی پر کاربرد برای نمایش و دسته بندی کالا ها شده اند. یکی از فاکتور های مهم در این قفسه های فلزی مقاومت آنها در برابر تکان های شدید است. سازه ها بایستی به نحوی باشند که در اثر ضربه های احتمالی و شدید مقاومت بالایی را از خود نشان بدهند. افزایش مقاومت قفسه ها با رعایت برخی از موارد می توان به افزایش مقاومت این سازه در برابر تکان های شدید کمک کرد. جنس ورق مورد استفاده در ساخت استفاده از ورق های رنگی نسبت به ورق های فنری منجر به ایجاد مقاومت بالاتر می شود. این افزایش مقاومت به طور مستقیم بر قیمت سازه تاثیر گذار است. هر چند که با کاهش درصد سود از طرف این شرکت، این افزایش قیمت متوجه مشتریان گرامی ما نخواهد شد. میزان ضخامت ورق مورد استفاده استفاده از ضخامت های بیشتر منجر به افزایش استحکام سازه خواهد شد. این افزایش ضخامت نیز منجر به افزایش وزن فلز مورد استفاده می گردد. نتیجه این افزایش وزن بر قیمت تمام شده قفسه فلزی تاثیر گذار خواهد بود. ورق کاری ها ورق کاری ها بایستی به نحوی باشند که سبب نه تنها سبب کاهش مقاومت صفحه ها، بلکه به افزایش مقاومت آنها منجر شود. نصب صحیح نصب مناسب سازه و قرار گرفتن آنها بر روی سطحی صاف منجر به افزایش استحکام آنها می شود. اتصالات مناسب از پیچ های با قطر وعمق مناسب بایستی در اتصالات استفاده شود. استفاده از پیچ ها با عمق کم منجر به سست شدن اتصال صفحه به دیوار می شود. بارگذاری مناسب بارگذاری بیش از حد منجر به کاهش مقاومت صفحه ها خواهد شد.

قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری

قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری با توجه به قیمت مناسب بسیار متداول شده است، اما این سازه ها تا چه اندازه در برابر تکان های شدید مقاومت دارند.

 

تاثیر تکان های شدید بر قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری

 

قفسه سوپر مارکت فلزی دیواری با توجه به استحکام بالا و قیمت مناسبش بسیار متداول شده است. این سازه ها تبدیل به تجهیزاتی پر کاربرد برای نمایش و دسته بندی کالا ها شده اند. یکی از فاکتور های مهم در این قفسه های فلزی مقاومت آنها در برابر تکان های شدید است. سازه ها بایستی به نحوی باشند که در اثر ضربه های احتمالی و شدید مقاومت بالایی را از خود نشان بدهند.

 

افزایش مقاومت قفسه ها

 

با رعایت برخی از موارد می توان به افزایش مقاومت این سازه در برابر تکان های شدید کمک کرد.

 

  • جنس ورق مورد استفاده در ساخت

استفاده از ورق های رنگی نسبت به ورق های فنری منجر به ایجاد مقاومت بالاتر می شود.

این افزایش مقاومت به طور مستقیم بر قیمت سازه تاثیر گذار است.

هر چند که با کاهش درصد سود از طرف این شرکت، این افزایش قیمت متوجه مشتریان گرامی ما نخواهد شد.

  • میزان ضخامت ورق مورد استفاده

استفاده از ضخامت های بیشتر منجر به افزایش استحکام سازه خواهد شد.

این افزایش ضخامت نیز منجر به افزایش وزن فلز مورد استفاده می گردد.

نتیجه این افزایش وزن بر قیمت تمام شده قفسه فلزی تاثیر گذار خواهد بود.

  • ورق کاری ها

ورق کاری ها بایستی به نحوی باشند که سبب نه تنها سبب کاهش مقاومت صفحه ها، بلکه به افزایش مقاومت آنها منجر شود.

  • نصب صحیح

نصب مناسب سازه و قرار گرفتن آنها بر روی سطحی صاف منجر به افزایش استحکام آنها می شود.

  • اتصالات مناسب

از پیچ های با قطر وعمق مناسب بایستی در اتصالات استفاده شود.

استفاده از پیچ ها با عمق کم منجر به سست شدن اتصال صفحه به دیوار می شود.

  • بارگذاری مناسب

بارگذاری بیش از حد منجر به کاهش مقاومت صفحه ها خواهد شد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *