کمد بایگانی فلزی اداری قفسه مغازه قیمت قفسه بندی فلزی مغازه سوپرمارکت هایپری فروشگاهی انواع قفسه بندی فلزی قیمت فروش

کمد بایگانی فلزی اداری

از کمد بایگانی فلزی اداری در کاربرد های متفاوتی استفاده می شوند، اما برای استفاده در مغازه ها استفاده از قفسه هایپری توصیه می شود.

استفاده از قفسه هایپری به جای کمد بایگانی فلزی اداری در مغازه

 

یک قفسه هایپری برای هر یک پانل باید 100 کیلوگرم تحمل بار را ایجاد نماید. حداقل مشخصات این نوع قفسه ستون پروفیلی قوطی 60*40 میلیمتر است. زاویه ها ضخامت 2 میلیمتر و به شکل دو حالته باشند. کفه یا پانل ها با حداقل ضخامت ورق 0.7 میلیمتر و باید لبه دار ساخته شوند و دارای دو پل تقویتی از قسمت زیر باید باشد.
برای فروشگاه های بزرگ قفسه بندی فروشگاهی به حد کمال خود خواهد رسید. ستون ها به قوطی 60*40 میلیمتر تبدیل میشود. زاویه ها ضخامت 2 میلیمتر استفاده میشود. پانل های عرض 40 سانتیمتر همان دو پل تقویتی را خواهند داشت و پانل عرض 50 تا 3 پل تقویتی دارد و ضخامت ورق آن 0.7 میلیمتر انتخاب می گردد. با در نظر گرفتن این شزایط تحمل بارگذاری هر پانل تا 100 کیلوگرم افزایش خواهد یافت. این میزان قدرت برای یک قفسه فلزی فروشگاهی بسیار عالی به حساب می آید.

خرید از تولید کننده ایرانی

بزرگترین تولید کنندگان قفسه فلزی و قفسه فروشگاهی در خاورمیانه در ایران فعالیت دارند. با این وجود برخی از هم وطنان گرامی چشم خود را بر این واقعیت پوشانده و اقدام به واردات و تبلیغ و فروش قفسه های ساخت کشور چین، ترکیه و غیره می نمایند با کیفیت شبیه به کیفیت تولید داخل و قیمتی بسیار گزاف و یا کیفیت بسیار پست و قیمت ارزانتر. نباید انتظار این را داشت وقتی ما به فکر خودمان و اشتغال جوانان میهنمان نیستیم، دیگران دایه دلسوزتر از مادر باشند. بخشی از تولیدات قفسه بندی فلزی داخل کشور به کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای عربی صادر می گردد. بیاییم با خرید تولیدات ایرانی برای فرزندان و آیندگان ایران آینده ای روشن را رقم بزنیم.

 

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.


راه های ارتباطی با ما: واحد مدیریت: ۴۹۵ ۰۵۱۲ ۰۹۱۲

مشاوره فروش و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

خط فعال واتساپ: ۰۹۱۱۷۲۸۹۸۰۰

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: komeilsaze@

پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *