قفسه بندی فروشگاهی قفسه فروشگاهی قفسه فلزی قیمت قفسه فلزی قفسه بندی مغازه قفسه مغازه قفسه های فلزی خرید فروش قفسه سوپرمارکت قفسه هایپرمارکت

قفسه مغازه فلزی لبه ترک

چرا قفسه مغازه فلزی لبه ترک مورد توجه فروشگاه های بزرگ و باکاربری زیاد قرار می گیرد؟ آیا این کار فقط یک قفسه بندی فانتزی است یا اینکه قدرت باربری هم دارد؟

قفسه مغازه فلزی لبه ترک الگو برداری شده:


این نوع قفسه فلزی که برای مغازه و فروشگاه های متوسط و بزرگ معمولا مورد توجه می باشد دارای مزایایی است که توانسته توجه کافی را در بازار به خود اختصاص دهد. قفسه مغازه طرح ترک به نسبت قفسه های معمولی مورد استفاده در فروشگاه های مختلف دارای زیبایی و اسکلت بندی بسیار زیباتری است. اولین چیزی که در این نوع از قفسه فلزی به صورت بارز خود را نمایان می سازد لیبل جلوی پانل ها است. به دلیل شکل طراحی اختصاصی صورت گرفته می توان لیبل یا جاکارتی در جلوی آن با رنگ بندی های مختلف نصب کرد که به صورت واضح خود را نمایان می سازد. دومین مورد قابل توجه شکل زاویه ها است که به صورت دو حالته است. مورد بعدی به ستون ها باید اشاره کرد که اساس بارگذاری قفسه را باید تحمل نماید. در قفسه های مغازه طرح ترک تمامی ستون ها به صورت خود ایستا و با استفاده پروفیل قوطی ساخته می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع قفسه مغازه فلزی می توانید با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت و فروش: 495 0512 0912

مشاوره و طراحی: 9800 728 0911 مهندس اسفندیاری

شماره واتساپ: 9800 728 0911

وبلاگ: /http://sanaye-felezi.blogfa.com

صفحه اینستاگرام: /https://www.instagram.com/komeil9800

آدرس پست الکترونیکی: komeilsazeh@yahoo.com

صفحه تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAEK2aaXpkTylURQgI

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *