فروش قفسه فروشگاهی قفسه مغازه قیمت قفسه بندی فلزی مغازه سوپرمارکت هایپری فروشگاهی انواع قفسه بندی فلزی قیمت فروش

فروش قفسه فروشگاهی

تولید و فروش قفسه فروشگاهی به صورت مستقیم سبب کاهش قیمت تمام شده انواع قفسه بندی مغازه برای مصرف کننده خواهد شد.
فروش قفسه فروشگاهی و ارسال به تمام کشور:
تولید کننده دریک نقطه قرار دارد و دسترسی به او برای همگان آسان نیست. فروش قفسه فروشگاهی به صورت مستقیم توسط تولید کننده برخی مشکلات را در پی دارد. در این بین یکی از عمده مشکلات نحوه دریافت محصول سفارش داده شده است. در سرتاسر کشور بسیاری از افراد وجود دارند که به دنبال راه اندازی یک فروشگاه احتمالا به دنبال خرید قفسه مغازه یا قفسه سوپرمارکت با کیفیت بالا و قیمت ارزان هستند. معمولا در مراجعه حضوری جهت خرید سعی می شود به نزدیکترین فروشگاه مراجعه داشت. اما ممکن است محل استقرار تولید کننده تا مصرف کننده بیش از هزار کیلومتر باشد. امروزه جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. زیرا با کمک گرفتن از سیستم باربری می توان بار را به هر نقطه از کشور با کمترین هزینه و صرف وقت ارسال نمود.
انتخاب طرح و نوع قفسه بندی فلزی:
مشکل دیگری که در فروش قفسه فروشگاهی از راه دور وجود دارد انتخاب نوع طرح و قفسه بندی مغازه متناسب با سلیقه و نیاز مشتری است. تکنولوژی نیز امروزه در این راستا کمک فراوان به ما خواهد داشت. با استفاده از اینترنت و نرم افزارهای فراوان موجود همانند نرم افزار سروش می شود تمام اطلاعات لازم در این خصوص را به صورت تصویر و فایل ارسال داشت، تصاویر گویای زیبایی و شکل قفسه مغازه هستند. طراحی پلان قفسه بندی به صورت رایگان انجام می شود تا بتوان به شما عزیزان دیدی بهتر از نحوه چیدمان قفسه های فروشگاهی ارایه داد. بر اساس طراحی صورت پذیرفته و تاییدیه انجام شده از سوی مشتریان گرامی محاسبه قیمت انجام و تقدیم حضور می گردد. قفسه سوپرمارکت در چندین نوع مختلف با ابعاد و اندازه های متفاوت ساخته می شود که در طرح ارایه شده جزییات آن مشخص می گردد.
فروش قفسه سوپرمارکت:
با کمی دقت متوجه خواهید شد که در مقایسه یک آمار کلی تعداد مغازه های سوپرمارکت بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند. در نتیجه این تقاضا میزان تولید و فروش قفسه فروشگاهی ویژه سوپرمارکت نیز باید بیشتر باشد. برای یک سوپرمارکت قفسه بندی را به صورت خود ایستا یک طرفه و دوطرفه اجرا نمود. همچنین در یک مدل ساده ستون به دیوار پیچ شده و قیمت قفسه بندی را با کاهش قیمت ستون و حذف پانل پشت تا حد بسیار کاهش خواهد داد. تنوع رنگ بندی قفسه فلزی متناسب با طراحی داخلی و دکوراسیون فروشگاه نیز سبب جذب مشتری بیشتری برای سوپرمارکت می شود. با تقویت قطعات قفسه فروشگاهی این امکان وجود دارد که آن را تبدیل به یک قفسه بندی نیمه سنگین نمود که هر پانل توانایی نگهداری 100 کیلوگرم بار گسترده را دارا باشد.

2 پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      سلام دوست گرامی
      ممنون از اینکه سایت ما رو بازدید کردید.
      قیمت قفسه فروشگاهی و دیگر انواع قفسه فلزی شامل انواع انباری و اداری و سوپرمارکت و هایپری همگی برای ارئه قیمت نیاز به در اختیار داشتن ابعاد مورد نیاز شما می باشد.

      برای دریافت پاسخ سریع می توانید با کارشناس مسئول در تماس باشید.

      کارشناس شما: اسفندیاری 09117289800

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *