قفسه بندی فروشگاهی تولید کننده قفسه فلزی مغازه سوپرمارکت هایپری

کمیل گلستان مشاور با تجربه و کار آزموده در امر طراحی و فروش قفسه بندی فروشگاهی یک طرفه و دوطرفه در کرج، تهران و شهرستانها. کمیل گلستان سازنده مرغوبترین و بهترین انواع قفسه سوپرمارکت و مغازه است خرید قفسه بندی صنعتی فلزی در ابعاد و اندازه های مناسب پس از دریافت مشاوره توسط متخصص این امر، با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد و ضمانت کالا. با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی ما بهره مند شوید و در انتخاب طرح و رنگ شما را با جدیدترین مدلها آشنا نماییم.

نحوه فروش قفسه بندی فروشگاهی و دریافت سفارش:

اولین و بهترین شیوه برای فروش قفسه بندی فروشگاهی ، فروش به صورت مستقیم از درب کارخانه و عرضه مستقیم به مصرف کننده می باشد. این بهترین شیوه برای خرید قفسه های فلزی فروشگاهی و سایر انواع قفسه صنعتی انبار می باشد. عزیزانی که در تهران یا کرج می باشند معمولا با مشکل کمتری برای مراجعه حضوری دارند و می توانند به آدرس کارگاه برای خرید مستقیم قفسه فلزی مورد نیاز خود مراجعه نمایند. اما عزیزان ما در شهرستان های دور و نزدیک هم برای خرید می توانند مراجعه حضوری دارند ولی معمولا به علت بعد مسافت تمایل دارند تا به صورت غیر حضوری خرید نمایند. برای این منظور واحد طراحی ما آماده است تا با در ارسال پلان فروشگاه و یا کروکی فروشگاه و مغازه طراحی پلان جا نمایی قفسه بندی مغازه شما را با نرم افزار های مرتبط به صورت دقیق و به صورت کاملا رایگان انجام داده و پس از آن نسبت به تنظیم لیست سفارش اقدام نماید.

ارسال قفسه های فلزی به سرتاسر کشور:

پس از فروش  قفسه بندی فروشگاهی و ساخته شدن قفسه های فلزی مغازه مورد سفارش، (معمولا 7 روز کاری زمان نیاز می باشد) با هماهنگی خریدار خرید قفسه انجام تحویل نماینده معرفی شده از سوی ایشان خواهد شد. اگر خریدار قادر به معرفی نماینده نباشد راهکار بعدی ارسال از طریق باربری می باشد. متناسب با حجم قفسه بندی فلزی فروشگاهی خریداری شده از باربری درخواست خودرو مناسب می گردد تا سفارش را به صورت دربست تحویل نماید. همچنین اگر حجم سفارش پایین باشد بار تحویل باربری شده تا به شهر مقصد ارسال گردد.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه فلزی فروشگاهی و انبار می توانید با ما در تماس باشید.