قفسه بندی فروشگاهی قفسه مغازه قیمت قفسه بندی فلزی مغازه سوپرمارکت هایپری فروشگاهی انواع قفسه بندی فلزی قیمت فروش

شرکت صنایع فلزی کمیل گلستان با استفاده از بهترین و جدیدترین طراحی اقدام به تولید قفسه فروشگاهی و فروش انواع قفسه بندی فروشگاهی از جمله قفسه سوپرمارکت و مغازه یک طرفه و دو طرفه نموده است. قیمت قفسه فروشگاهی تولید شده نسبت به جنس آنها بسیار مناسب بوده و پس از نصب میتوان به بهترین صورت از تمامی فضا های فروشگاه ، مغازه ، سوپرمارکت و یا هایپر مارکت استفاده نمود.

 

تولیدات ما جهت نصب در سوپر مارکت های بزرگ و هایپر مارکت با رنگ دلخواه در ارتفاع قابل تـغـییر تـا 3000 مـیلی مـتر و عـمـق 200 تا 500 مـیلی مـتر و طـول 950 مـیلی مـتر و به صورت قفسه فلزی یـک طرفـه و قفسه بندی دو طرفه به عنوان قفسه بندی فروشگاهی یا قفسه مغازه قابل استفاده می باشد.

برای استحکام پایه در عمق بیشتر قفسه ها از زاویه های خاص، ایـن قفسه ها استفاده می شود. این زاویه ها از جلو بـه ستون پـروفـیلی بـه ابعاد 60×40 میلی متر متصل خواهد شد.در نتیجه اینکه عمق قفسه بندی افزایش پیدا کرده و بارهای سنگین روی این قفسه با اطمینان خاطر کامل قابل چیدن می گردد. ولی برای فروشگاه مواد غذایی باید از قفسه بندی فلزی مناسب استفاده نمود که هم از نظر رنگ و هم از نظر طرح بسیار جذاب و کارآمد باشد.

با توجه به نوع قفسه که در مدل های فروشگاهی (هایپری – سوپرمارکتی) یا انباری (راک – پیچ و مهره ای) تولید می گردد قیمت قفسه های فلزی نیز متفاوت خواهد بود.

قیمت قفسه های فلزی فروشگاهی:

قفسه فروشگاهی در انواع متفاوت تولید می گردد. کیفیت ورق مورد استفاده برای تولید و همچنین رنگ و پروفیل های مصرفی در همه مدل ها یکی بوده و تمامی سعی ما بر آن است از بهترین مواد اولیه استفاده کنیم. کفه های قفسه مورد استفاده برای هایپر مارکت دارای عمق بیشتری به نسبت می باشند.

در هایپر مارکت ها معمولا عرض کفه ها 50 و 40 سانتیمتر و به صورت تقویت شده مورد استفاده قرار می گیرند این در حالی است که قفسه مغازه سوپرمارکتی به صورت عمومی با عرض 30 سانتیمتر نصب می شود. وقتی عرض کم می شود مساحت روی آن به همان نسبت کمتر شده و در نتیجه باربری آن کم خواهد شد. در نتیجه آن نیاز به تقویت صفحه نیز ضرورت آن از بین رفته در نتیجه قیمت آن به دلیل 1- کاهش ابعاد و 2- به دلیل عدم نیاز به تقویت کمتر خواهد بود.

قیمت قفسه فلزی مغازه نو و خرید از تولید کننده:

از دلیل ایجاد قیمت های متفاوت و گرانی دست به دست شدن کالا است. در فروش غیر مستقیم عمده سود ناشی از فروش نصیب واسطه های در این بین می گردد. برای خرید قفسه فلزی مغازه نو خرید مستقیم از تولید خواهد توانست به رونق تولید کمک فراوان داشته باشد در نتیجه اشتغال زایی نیز افزایش خواهد یافت.