قفسه فلزی فروشگاهی و صنعتی باکس پالت سردخانه کمد بایگانی ریلی

تولید و فروش باکس پالت فلزی با قیمت مناسب در سراسر ایران از افتخارات گروه صنعتی کمیل گلستان است. همانطور که میدانیم قفسه بندی سردخانه نقش بسیار مهمی در بهره برداری بهینه از سردخانه خواهد داشت لذا در طراحی و ساخت پالت فلزی یا خرید قفسه فلزی توجه کافی را باید داشت.

باکس پالت فلزی پر کاربردترین قفسه بندی سردخانه

باکس پالت فلزی به عنوان یک قفسه بندی سردخانه بیشترین استفاده در سردخانه ها از آن شده است. باکس پالت را می توان به اشکال بسیار و ابعاد گوناگون طراحی کرده و ساخته شود. ساخت و استفاده از باکس پالت در سردخانه و انبار مزایای بسیاری دارد که توانسته افتخار تجهیز بیشترین سردخانه را به خود اختصاص دهد. در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

"<yoastmark

ب) تمام سطح انبار سردخانه را میتوان با استفاده از باکس پالت پر نمود و کمترین مقدار فضا پرت میگردد و نیاز به تعبیه راهرو مشخص وجود ندارد. در حالیکه در بیشتر انواع قفسه بندی نیاز به راهرو وجود دارد و حتما در راهروهای از قبل پیش بینی شده، امکان تردد و جابجایی لیفتراک و بار وجود دارد.

"<yoastmark

قیمت مناسب ساخت باکس پالت

قیمت ساخت باکس پالت فلزی به نسبت ایجاد قفسه بندی سردخانه هزینه کمتری را خواهد داشت.

تنوع در ابعاد باکس پالت سردخانه

برای ساخت باکس پالت تمام استاندارد را متناسب با ابعاد بسته بندی موجود انتخاب نموده و ساخته می شود. در صورتی که برای قفسه بندی فلزی ابعاد و اندازه های استاندارد تعریف گردیده است. این ابعاد استاندارد متناسب با بیشترین کاربردها تعریف شده است.

"باکس

امکان تعمیر و ترمیم

از جمله محاسن دیگر، میتوان به امکان تعمیر و ترمیم موضعی باکس پالت سردخانه فلزی اشاره نمود. هزینه ای که از این سو تحمیل میشود حداقل هزینه ممکن است. قفسه فلزی با توجه به پیش ساخته بودن بودن قابلیت ترمیم موضعی برای آن به صورت متعارف عملا امکان پذیر نبوده ولی تعویض قطعه عضو آسیب دیده به راحتی امکان پذیر است.

باکس پالت فلزی سردخانه باکس پالت پالت فلزی باکس پالت سردخانه خرید فروش ساخت باکس پالت پیچ و مهره ای باکس پالت تاشو باکس پالت کشویی قیمت ساخت

معایب استفاده از باکس پالت فلزی در انبار و سردخانه

تا به حال به مهمترین مزایای استفاده از باکس پالت های فلزی در انبار و سردخانه اشاره نمودیم. اما تمامی این محاسن نباید باعث شود که معایب آن را در نظر نگیریم و یاد آور نشویم. مهمترین ایراد استفاده از باکس پالت فلزی ضریب اطمینان پایین ایمنی استفاده از آن است. هر چه ارتفاع بهره برداری از باکس پالت بالا تر می رود ضریب ایمنی استفاده کاهش می یابد.

"<yoastmark

اولین اشتباه در چینش باکس روی هم منجر به فاجعه می شود. کافی است راننده لیفتراک 2-3 سانتیمتر خطا داشته باشد و به همین سادگی منجر به سقوط بار و باکس شده و باکس های مجاور نیز در صورت برخورد سرنگون میشوند. اما راه حلهایی وجود دارد که می توان به کمک آن این ضریب ایمنی را افزایش داد.

"<yoastmark

هزینه نصب باکس پالت فلزی چقدر است؟

هزینه نصب و راه‌اندازی باکس پالت فلزی را میتوانیم با توجه به نیاز شما محاسبه نماییم. جهت خرید باکس پالت، ابتدا باید اندازه، موقعیت محیط و همچنین نوع کالا را در نظر بگیریم. گروه صنعتی کمیل گلستان، برای تولید اجزای قفسه فلزی، از اجناس مقاوم و نیروی ماهر بهره میگیرد لذا قفسه های مقاوم و با کیفیت بالا طراحی و تولید مینماید.

شما عزیزان میتوانید جهت دریافت لیست قیمت قفسه بندی فلزی اعم از قفسه بندی انبار، قیمت قفسه فروشگاهی، قیمت فروش کمد بایگانی فلزی و قیمت قفسه بندی سردخانه مستقیم با مدیریت صنایع فلزی کمیل گلستان در ارتباط باشید. جهت دریافت مشاوره و محاسبه قیمت قفسه بندی درابتدا باید اطلاعات خواسته شده را به ما انتقال دهید تا بتوانیم با تجربه‌ی خود در امر تولید، راه اندازی، طراحی و نصب قفسه بندی انبار شما را هرچه بهتر راهنمایی نماییم.

اگر قصد خرید قفسه بندی انباری به صورت دست دوم و کارکرده را دارید، توصیه میکنیم از این کار اجتناب کنید زیرا قفسه فلزی دست دوم، سالها مورد استفاده قرارگرفته است و دیگر کارآیی لازم را ندارد و نصب مجدد آن نیز به صورت تخصصی برای شما شامل هزینه میشود. در غیر این صورت قفسه انبار به صورت نامتوازن نصب خواهد شد و ایمنی محصولات داخل آن به خطر خواهد افتاد. جهت طراحی، مشاوره، ساخت و نصب انواع قفسه بندی فلزی می توانید با شماره 09117289800 در تماس باشید.

"<yoastmark